Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

21

Додатковий підігрів лобового скла може значно скоротити час, необхідний для підготовки авто до поїздки взимку, особливо в темний час доби, яке, на жаль, переважає в північних широтах.
Багато сучасні машини комплектуються вже на конвеєрі стеклами з електропідігрівом. Також таке скло можна купити і замінити їм звичайне штатне. Але є й інший варіант-встановити підігрів лобового скла своїми руками прямо на місці, приклеївши вже готові нитки обігріву, закріплені на прозорій липкій стрічці.

Працюючий підігрів лобового скла

Нитки напруження, що нагріваються електричним струмом, розміщуються, як правило, внизу лобового скла.

Принцип дії підігріву простий-на нитки напруження, нанесені на скло, подається нагріває їх електричний струм.
Виготовлені промисловим способом скла з підігрівом мають між собою різницю лише у виборі місця прогріву – по контуру скла, по його площі, частково або повністю покриваючи її. Нитки, що прогріваються електричним струмом, нанесені в зоні прямого огляду, можуть відволікати увагу, тому перевага, як правило, віддається контурному прогріванню, що має більш часте розташування ниток знизу скла – там, де зупиняються відключені щітки склоочисників.
Наявні у продажу набори для оснащення скла підігрівом теж виконуються в різних варіантах. Нитки підігріву лобового скла нанесені на самоклеючу плівку і мають висновки для подачі на них напруги.
Більш «просунуті» різновиди підігріву мають в комплекті блок управління з вбудованим таймером, що відключає живлення через заданий інтервал часу.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Нитки підігріву лобового скла не повинні бути видні і заважати огляду.

Зробити підігрів лобового скла своїми руками нескладно, при цьому зовсім необов’язково знімати скло.

Зробити підігрів лобового скла своїми руками нескладно, при цьому зовсім необов’язково знімати скло. Достатньо лише ретельно знежирити поверхню, на яку буде наклеюватися стрічка. » приліплений » наспіх обігрів буде місцями відшаровуватися, що зробить його марним. До того ж, поганий тепловідвід в місцях, де немає контакту зі склом, може привести до виходу з ладу ниток напруження.
Не клейте підігрів на холодне скло, взагалі – подібні роботи краще проводити в теплу пору року, – надійніше приклеїться.

зробити підігрів лобового скла можна приблизно так:

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Лобове скло з підігрівом

Якщо ви купили тільки стрічки з нитками нагріву, не забудьте «врізати» в позитивний провід живлення змінний запобіжник в корпусі.

Як бачите, нитки підігріву лобового скла розташовані в зоні стоянки склоочисників. Таке їх розташування буде прогрівати лінії контакту робочих крайок щіток зі склом, що запобіжить відривання гумки від основи, якщо ви ненавмисно зачепите важіль вимикача «двірників», поки авто не прогріте. Іноді і датчик дощу спрацьовує недоречно — коли» двірники «ще не відтанули – так буває навесні при» околонулевой » температурі повітря.
Провести дроти живлення буде нескладно, якщо заздалегідь намітити точки їх підключення до ниток, вірніше, місця розташування цих точок. Для того, щоб зайві дроти не ображали ваші естетичні почуття, сховайте їх під накладками передніх стійок – останні легко знімаються.
Якщо ви купили тільки стрічки з нитками нагріву, не забудьте «врізати» в позитивний провід живлення змінний запобіжник в корпусі. Якщо немає інформації про потужність ниток, поставте для початку запобіжник на 10 ампер, при необхідності замінивши його згодом 15-ти амперним.
Бажано також продумати схему підключення до штатної проводки-живиться від прикурювача підігрів на багатьох авто буде працювати і при вимкненому запалюванні, що небажано – краще підстрахуватися і зробити можливою роботу підігріву лише тоді, коли запалювання включено.

установка лобового скла з підігрівом

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Установка лобового скла з підігрівом

Перш за все, таке скло треба купити. Оригінальні автоскла для багатьох іномарок зазвичай коштують дорого, але є більш доступні вітчизняні та китайські аналоги. І ось тут при покупці потрібно бути уважним, тому що неякісне скло – з підігрівом воно або без – може бути виконано з такими дефектами, що ви пошкодуєте про те, що затіяли заміну штатного скла.

Ознаки хорошого лобового скла:

Хороше лобове скло за будь-яких обставин має залишатися прозорим.

  1. воно повинно залишатися прозорим при пропущенні прямих сонячних променів – помутніння скла говорить про погану його проклейке.
  2. у зоні активного зору (в 28-ми градусному секторі огляду при погляді в напрямку руху) не повинно бути спотворень обрисів предметів.
  3. нитки обігріву не повинні виділятися — у хороших стекол вони ледь помітні.
  4. непрямою ознакою хорошого виробу служить виразне клеймо і ретельно виконана упаковка, що запобігає будь-які можливі пошкодження при транспортуванні.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Стрічки підігріву лобового скла

На роботах по заміні лобового скла краще не економити і довіритися фахівцям.

Заміну лобового скла краще проводити в спеціалізованому автосервісі – незважаючи на гадану простоту роботи, вирізання старого скла, нанесення праймера і герметика, а також дотримання правил сушіння можуть зробити якісно далеко не всі. Дуже часто буває так, що через кілька місяців, а то і відразу після заміни, стик скла і кузова починає протікати. Та й кузовні деталі, нещадно обдерті струною, покриваються іржею-особливо передня кромка даху.
Справжній професіонал навіть не потребуватиме уточнення-з підігрівом скло чи ні. Крім того, виведе дроти від підігріву так, щоб вам не довелося проводити розбирання «жабо» при підключенні.

як підключити лобове скло з підігрівом

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Підключення лобового скла з підігрівом

Вимикач підігріву лобового скла краще поставити автомобільний, з потужними контактами і посиленим корпусом.

Підключати лобове скло з підігрівом краще в моторному відсіку – саме туди виводяться дроти, але «плюсової» провід доведеться виводити в салон – для підключення кнопки або клавіші. Вимикач використовуйте автомобільний, найкраще такий, який має відповідне позначення на корпусі – зручніше буде користуватися, та й кнопки, призначені для включення енергоємних приладів, мають більш потужні контакти і не розплавляться.

підігрів «двірників» і форсунок омивача лобового скла своїми руками

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Підігрів двірників лобового скла

Якщо не вдалося купити форсунки саме для вашого авто, то завжди можна купити і поставити універсальні форсунки для омивача.

У магазинах автозапчастин і аксесуарів можна придбати форсунки (включаючи і віялові) омивача лобового скла з підігрівом. Якщо у продажу саме для вашого авто таких немає, то випускаються так звані універсальні форсунки. Складнощі в їх установці немає. Головне-акуратно провести проводку, щоб вона не звисала, але і не обірвалася при відкриванні капота. Це стосується і підключення підігріву-дроти живлення не повинні заважати роботі механізму – «трапеції двірників».
На жаль, навіть форсунки з підігрівом не можуть запобігти замерзанню омивача в морози – на багатьох авто бачки розташовані, що називається, «на вулиці» – поза моторного відсіку. Тому деякі умільці обладнають бачок підігрівом, встановлюючи на дні його електричний нагрівач, що живиться також від акб.

чи потрібен підігрів лобового скла

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Саморобний підігрів форсунки омивача

Перед тим, як купувати підігрів лобового скла, слід остаточно вирішити — а чи потрібен він вам.

Взагалі, перед тим, як купувати підігрів лобового скла або подібні «навороти», вирішите – чи потрібні вони вам взагалі. Найчастіше надмірне захоплення подібними речами або знижує ресурс акб, або – при недбалому їх монтажі-до вигорання проводки. Безсумнівно, такі пристрої полегшують життя автолюбителя, але, на жаль, не всі мають терпіння все грамотно зробити – провести проводку, захистити дроти від обриву або замикання, підключити запобіжник, і т. П.
Як то кажуть — «сім разів відміряй»!

Однією з важливих складових безпечного і комфортного пересування на автомобілі є хороша оглядовість того, що відбувається на дорозі, а особливо це стосується холодної пори року. Процес очищення снігового і крижаного покриву з вітрового скла-це не тільки фізично стомлююча робота, але і вимагає певного часу. Зазвичай цю роботуДоводиться проробляти вранці, в той момент, коли терміново потрібно кудись їхати. Останнім часом автолюбителі трохи спростили собі це завдання, застосовуючи обігрів лобового скла. Своїми руками його можна встановити в домашніх умовах без істотних на те фінансових витрат. Цей винахід дозволяє тримати поверхню скла в незамерзлому стані навіть при сильних снігопадах і морозах. У цьому огляді наведені типи обігрівів і способи їх установки на вітрове скло самостійно.

Пристрій елемента з підігрівом

Система обігріву скла — це набір ниток напруження певного призначення, якими оснащується вітрове. Живиться цей пристрій від бортової мережі і електронного блоку управління. Залежно від типу обігріву розташування ниток напруження може бути різним. Часто на авто встановлюється тільки обігрів зони двірників. Це потрібно для очищення їх від сніжної і крижаної кірки, а також для додання еластичності гумовим щіткам. Все інше працює за рахунок штатної системи. Без ниток розжарювання також має широке застосування. Найчастіше таке пристосування встановлюють народні умільці на авто, скла яких не обладнані штатним обігрівом.

Другий варіант — це розташування нитки по периметру вікна. При такому розкладі прогрівається повністю все скло. Перший час після установки електричного обігріву водії відчувають якийсь візуальний дискомфорт, так як смуги пристрою кидаються в очі. Але по пригоді деякого часу очі звикають, і водій їх просто не помічає.

Плюси і мінуси даного обігріву

Як і будь-який пристрій, обігрів лобового скла в зоні стоянки склоочисників і по всьому периметру має свої переваги і недоліки. Зіставивши дані характеристики, автомобілісти самі мають право вирішувати, встановлювати такі на свої авто або ж ні.

Переваги: відчутно зменшується час підготовки транспортного засобу перед виїздом (сніг, лід-все це зникає за кілька хвилин), відмінний візуальний контроль того, що відбувається на дорогах загального користування, з внутрішньої сторони скло не пітніє і не береться інеєм навіть в момент простою.

Недоліки: перший час нитки розжарювання кидаються в очі і відволікають, іноді звикнути до них так і не вдається. Якщо акумулятор машини не першої свіжості, відбувається його розрядка при тривалому просте авто на стоянці, тому потрібно стежити і не забувати відключати блок обігрівача.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Монтаж різних елементів обігріву

При бажанні змонтувати на своє авто обігрів лобового скла своїми руками в площині склоочисників демонтувати з машини повністю вітрове не обов’язково. Достатньо лише придбати в автомагазині стрічки прогріву і приклеїти їх з внутрішньої сторони скла навпроти вихідного положення двірників. Висновки проводів підключення обігріву можна провести під пластиковими елементами салону, таким чином, вони не зіпсують загальний вигляд інтер’єру. Живити цей обігрів лобового скла від прикурювача буде найкращим варіантом, так як на літній період його можна просто зняти.

Склоочисники з прогріванням

Зону двірників можна оснастити і іншим видом обігріву — це підігрів самих елементів. При цьому варіанті вони самі будуть очищатися і сприяти таненню снігу. Блок управління і блок живлення необхідно під’єднати до бортової електросистеми автомобіля або ж підключити обігрів лобового скла від прикурювача. Цей спосіб підключення дуже зручний, так як при виході з ладу пристрою не потрібно колупатися в проводці авто, а просто витягнути штекер з роз’єму штатної розетки.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Обігріваються елементи встановлюються замість штатного комплекту. Електричні дроти від них можна провести через технологічні отвори в кузові. Потім в салоні авто під панеллю приладів встановлюється блок управління двірниками, блок живлення ж краще розмістити в підкапотному просторі. Важливо при монтажі в електроланцюг двірників встановити запобіжний елемент, щоб уникнути можливого замикання.

Заводське скло з прогріванням

Що стосується установки повністю обігрівається покриття, то тут справа йде інакше. Встановити цей обігрів лобового набагато складніше. При цьому саме вітрове коштує дорожче, ніж стандартне. Спочатку слід демонтувати з авто штатне і зачистити посадочне місце від залишків клею. Потім на обігрівається склі треба знайти кінці відводів для підключення. Зазвичай вони розташовані в торцевій частині скла. Далі до цих висновків потрібно під’єднати електричні дроти методом пайки. Сполучні ділянки необхідно заізолювати за допомогою рідких ізолюючих матеріалів. Після виконаних робіт скло монтують на автомобіль, як і стандартне, і приступають до його підключення до електричної бортової мережі.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Спосіб підключення

Один з виходів обігрівача необхідно підключити до плюсової клеми акумулятора з використанням запобіжника. Другий вихід підключають безпосередньо до системи управління обігрівачем, який, в свою чергу, буде контролювати час прогріву скла. При цьому блок-таймер виставляється на певний час роботи, після чого він автоматично відключить прогрів. В основному час роботи електрообігрівача залежить від погодних умов і ступеня обмерзання покриття.

Обігрів лобового скла своїми руками на ваз

Для проведення даних робіт потрібно вміти працювати зі звичайним паяльником і мати уявлення про пристрій і якщо таких знань немає, то краще звернутися за допомогою до фахівця. Самостійно оснастити скло цією системою можна двома способами: монтаж стрічки в площині склоочисників і наклеювання її по периметру вікна. Зона обігріву двірників була описана вище, так що розмова піде про спосіб установки стрічки по краях скла.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

На жаль, автомобілі вітчизняного виробництва не оснащуються таким склом із заводу. Тому автолюбителі знайшли вихід з цього положення. Купують в магазинах самоклеючі стрічки і самі монтують їх на авто. Це автомобільне доповнення являє собою обігрів лобового скла без ниток розжарювання. Виготовляється у вигляді тонкої прозорої смуги-плівки різної ширини і довжини, в залежності від її застосування.

Монтаж елемента

Перед поклейкою плівки спочатку потрібно протерти дрантям внутрішню сторону скла від розлучень і пилу. Клеїти смуги слід вкрай обережно, для того щоб не пошкодити їх і зробити монтаж максимально рівно. Після цього обігрів лобового скла (ваз) потрібно живити в систему електроживлення автомобіля. Як і було сказано раніше, один висновок підключаємо до плюсового проводу, а другий — до блоку управління.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Для більш зручного використання авто в літній період систему можна оснастити додатковими елементами управління. Наприклад, в торпедо встановлюється додаткова кнопка обігріву лобового скла, якою можна повністю відключити подачу живлення до пристрою.

Після монтажу даного елемента його потрібно перевірити. Запускаємо мотор авто, включаємо на кілька секунд обігрів і перевіряємо його контур за допомогою електронного тестера. При правильному підключенні пристрій покаже на виході з контуру значення 12 в. Це означає, що ланцюг не має розривів, і система працює.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Висновок

Виходячи з представленого огляду, можна визначитися у виборі — очищати вітрове вручну і щодня витрачати на це свої сили і час або ж один раз не полінуватися і зробити обігрів лобового скла своїми руками. Завдяки наявності в автомагазинах різних доповнюючих пристроїв до авто «тепле» вітрове скло можна зробити самостійно без особливих фінансових витрат. Після цього ваш автомобіль буде готовий до експлуатації взимку в будь-який момент, незалежно від примх погоди.

Життєво необхідним структурним елементом машини є лобове або вітрове скло. Часто автовласники не особливо прагнуть доглядати за ним, а це призводить до того, що скло, в кінцевому підсумку, потребує заміни. Установка нового лобового скла може знадобитися не тільки при наявності на ньому тріщин, але також через косметичних дефектів. Звичайно, краще з самого початку стежити за станом лобового скла, але якщо виникла необхідність в його заміні, то можна все зробити власноруч.

Матеріали для заміни вітрового скла

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Лобове скло автомобіля складається з досить міцного матеріалу, завдяки чому водій і пасажири надійно захищені від зустрічного повітряного потоку. Також «лобовуха» утримує дах, а це вкрай важливо для безпеки тих, хто їздить на авто, особливо при зіткненнях з іншим транспортом. машина є джерелом постійної небезпеки, отже, лобове скло теж. Якщо на склі утворилася тріщина, а відновити цілісність скла неможливо, то його доведеться замінити.Якщо вчасно не поставити нове скло, то результат буде аналогічний несвоєчасному техобслуговування автомобіля. Для того щоб провести швидкий ремонт, вам знадобляться наступні матеріали та інструменти:

1) струна з металу з парою ручок для вилучення старого вітрового скла;

2) гострий дріт або шило;

3) спеціальні присоски для утримання самого скла;

4) будівельний ніж;

5) набір викруток;

6) набір гайкових ключів;

7) стамеска;

8) клей-герметик для монтажу скла (знадобиться, як мінімум, одна туба);

9) малярський скотч;

10) грунтовка, за допомогою якої паз для скла готується для нанесення герметика;

11) розчинник;

12) активатор для видалення залишків старого герметика;

13) пістолет для розподілу герметика;

14) рукавички і тампони.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового склаприродно, потрібно придбати нове вітрове скло. Дуже бажано, щоб воно було новим, адже б/у продукт, швидше за все, прослужить дуже нетривалий час. Обов’язково при покупці нового скла перевірте світлопропускну здатність, адже коефіцієнт повинен задовольняти технічні вимоги. скло потрібно уважно оглянути, щоб на ньому не було ніяких відколів і тріщин, щоб потім їх не прибирати. Разом зі склом в комплекті купите і молдинг, тобто капсулу, для нього. Небажано використовувати стару гумку, навіть якщо вона виглядає добре.

Особливості заміни вітрового скла

Для того щоб заміна лобового скла виявилася успішною, потрібно слідувати деяким правилам. Перш за все, потрібно підготувати машину. Для початку її потрібно як слід вимити, після чого залишити авто в сухому і закритому приміщенні (наприклад, гаражі або автомобільному боксі). Пам’ятайте, що при установці нового скла воно повинно «сісти» бездоганно, адже від цього залежить ваша безпека.

Також важливо звернути увагу на клей для скла. вибір цього матеріалу не залежить від марки машини і виробника. Під час експлуатації авто лобове скло «страждає» від змін клімату, цьому ж піддається і клей. Щоб скло не випало прямо на дорозі, клей повинен бути дуже якісним. Також слід уважно прочитати інструкцію до клею, адже деякі матеріали потребують додаткових з’єднаннях, щоб зчеплення між склом і кузовом було максимально міцним. перед нанесенням клею потрібно ретельно знежирити поверхню, наприклад, ацетоном. При установці скла потрібно запастися терпінням, клею потрібно дати час для того, щоб висохнути.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового склатакож є приписи щодо того, що потрібно і що не потрібно робити під час заміни лобового скла. При заміні скла не можна сильно плескати дверима авто, так як через герметичності авто створиться тиск на новий ущільнювач, а це може привести до зсуву скла з посадкового місця і утворення щілин.

Як провести заміну вітрового скла

Має сенс сказати про те, навіщо взагалі потрібно міняти вітрове скло на автомобілі. Перш за все, така необхідність виникає в разі потрапляння під ущільнювач вологи. Відбувається це через наявність між кузовом і склом такої ділянки, де гумка відклеїлася. Якщо гарантійного талона на відновлювальні роботи немає, то ремонт доведеться робити власноруч. Іноді буває, що подібний дефект можна усунути за допомогою виявлення місця протікання з подальшим його заповненням герметиком. якщо це не допомогло, і волога все так же надходить в салон, то скло доведеться повністю переклеїти.

Другою причиною може стати пошкодження самого вітрового скла, це можуть бути відколи і тріщини. З подібною проблемою стикаються дуже багато автовласників. Якщо вчасно не усунути подібний дефект, то отвори будуть поступово розростатися, формуючи цілу «павутину» на вітровому склі. це загрожує підвищеною небезпекою, адже розгледіти що-небудь через таке скло досить важко. Якщо пошкодження мінімальні, то їх можна усунути за допомогою ремонту, але якщо ж вони великі, то доведеться встановлювати нове. технологічно процес заміни скла ділиться на кілька послідовних етапів.

Етап перший. Демонтаж старого вітрового скла.

1) попередньо вимиту машину потрібно встановити в боксі або гаражі на рівну поверхню.

2) використовуючи плоску викрутку, зніміть гумовий ущільнювач, який розташований із зовнішнього боку машини.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла3) демонтуйте, двірники, пластиковий захист.

4) закрийте приладову панель в салоні плівкою. Аналогічним чином слід захистити і передні сидіння, інакше вони покриються пилом і брудом.

5) ущільнювач потрібно знімати з боку салону. Карти передніх стійок потрібно підчепити близько засувок, після чого демонтувати.

6) відкрутіть саморізи, які тримають сонцезахисні козирки, після чого зніміть останні.

7) від’єднайте і демонтуйте всі датчики і дроти, що йдуть до вітрового скла.

8) за допомогою шила або загостреного шматка дроту зробіть проколи в герметичному шві (старому клеї).

9) у зроблені отвори вставте грановану струну, після чого по її краях закріпіть ручки. Найкраще починати зрізати лобове скло з верхнього лівого кута.

10) зрізати клей-герметик краще, скориставшись допомогою іншої людини. Ваш помічник повинен влаштуватися в салоні автомобіля, а ви будете діяти зовні. Принцип досить простий: один на себе тягне струну, а другий натягує цю ділянку. Після цього струну потрібно рухати в зворотному напрямку. Струна повинна рухатися вздовж вітрового скла.

11) на тих ділянках, де струна може зачепитися за або панель, підкласти невеликий шматочок металевого листа.

12) після закінчення зрізу по всьому периметру, зніміть лобове скло з посадкового місця за допомогою присосок.

Етап другий. Підготовка паза.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла1) використовуючи будівельний ніж, видаліть повністю старий герметик. Потрібно працювати акуратно в області кузова, так паз примикає до панелі. В іншому випадку, вам доведеться потім ремонтувати і її.

2) проведіть завмер в паз нового скла. У деяких моделей автомобілів є спеціальні упори, завдяки яким лобове скло встане правильно. У разі відсутності цих упорів потрібно зробити позначки маркером, попередньо розташувавши лобове скло в пазах.

3) використовуючи активатор, видаліть ті залишки герметика, які не вдалося прибрати за допомогою ножа.

4) обробіть розчинником всю поверхню паза.

5) нанесіть грунтовку тампоном в один шар.

Етап третій. Установка нового вітрового скла.

1) перед тим як використовувати клей, тюбик або балон краще прогріти за допомогою фена або покласти в теплу воду. Так нанесення засобу буде більш легким.

2) встановіть на скло новий гумовий ущільнювач.

3) обріжте трубку-дозатор на висоті приблизно в 20 мм (шириною 5 мм).

4) наносити клей можна і на контур вітрового скла, і на саму поверхню кузова. Практика показує, що найчастіше герметиком обробляють саме скло. Якщо у вас немає присосок, то засіб потрібно наносити по периметру кузова. Вкрай важливо не розривати смужку герметика. Стик робиться в єдиному місці внизу по центру.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла5) після того як ви закінчите наносити клей, потрібно акуратно помістити скло в отвір. Коли воно буде в пазі, то на нього потрібно злегка натиснути. Так скло щільно ляже в посадковому місці, а всі дрібні порожнечі заповняться герметиком.

6) для того щоб скло не зрушилося з місця, закріпіть його декількома смужками малярного скотча.

7) коли нове скло буде встановлено, можна повертати на місце пластиковий захист, двірники і бічні молдинги.

8) не грюкайте дверима, капотом і багажником. Від цього створюється вібрація, під впливом якої скло може зміститися.

9) не чіпайте машину приблизно добу. Діє наступний принцип: чим вище буде температура в приміщенні, тим швидше буде протікати процес полімеризації клею. Якщо температура повітря в боксі або гаражі нижче 0 градусів, то герметик і зовсім не застигне.

Через добу можна знімати скотч і зробити мийку вітрового скла і прилеглих ділянок кузова. Саме в цей момент потрібно перевірити, наскільки утворився шов герметичний. Якщо ви виявили, що шов протікає, то потрібно зробити додаткову проклейку шва по внутрішньому периметру, а також повторити цю процедуру і зовні. тільки після того як все буде повністю герметично, машину можна буде збирати і знову експлуатувати.

Якщо всі операції виконані акуратно і послідовно, то результат вас точно порадує. Іноді робота, виконана своїми руками, буде більш якісною, так як ви не допустите тих безглуздих помилок, які в поспіху можуть здійснювати фахівці в автосервісах. Найголовніше — не бійтесяОсвоїти цей щабель авторемонту.

Вітрове скло на мотоцикл-це його незмінна приналежність, значно підвищує комфорт при їзді на вже середніх швидкостях. А з точки зору естетики, за допомогою невеликого вітровика, можна надати додаткову індивідуальність для свого мотоцикла.

Як виготовити вітрове скло на мотоцикл за зразком

Щоб зробити лобове скло на мотоцикл — вам буде потрібно шматок (оптимальна товщина близько 4 мм), далі на шматку картону малюємо майбутнє скло і вирізаємо шаблон. Шаблон слід приміряти заздалегідь до свого мотоцикла. Після цього-прикладіть шаблон до полікарбонату і обрисуйте його.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Найбільш відповідальна операція-це вирізання, адже на цьому етапі можливі відколи і поломки. Для вирізання рекомендується використовувати лобзик (електро або ручний), а також спеціальний різак. Далі обробіть краю напилком, а після — наждачкою, поки краю не стануть рівними і трохи закругленими. Пам’ятайте, що від того, наскільки якісно оброблений край залежить зовнішній вигляд готового виробу, тому краще постаратися зробити все якісно. Потім-слід надати вашій заготівлі опуклу форму. Для цього краще використовувати будівельний фен.

Якщо у вас відсутня можливість зробити вітрове скло самому, або ви боїтеся зіпсувати матеріал — не варто турбуватися, оскільки з цим відмінно впораються досвідчені фахівці, які мають для цього все необхідне обладнання. Досить тільки прийти в магазин зі своїми розмірами і ви отримаєте готове скло з усіма необхідними отворами.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Порада: з полікарбонатом краще працювати на холодну і як слід прогрівати місце вигину. Матеріал досить міцний і гнеться важко, не лопаючись, якщо його навіть зігнути в трубку, а щоб не було відколів і подряпин — можна обтягнути скло захисною силіконовою плівкою.

Переваги вітрового скла з полікарбонату над звичайним склом

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Основні помилки при виготовленні вітрового скла своїми руками

У непрофесіоналів в цій справі нерідко зустрічаються помилки.

Найпоширеніші:

  • неякісне очищення і знежирення поверхонь;
  • застосування засобів з давно вичерпаним терміном придатності;
  • недотримання температурного режиму;
  • знежирення неякісним складом.

Пам’ятайте, що якщо займатися цим самостійно — ви через недосвідченість ризикуєте що-небудь зіпсувати, подряпаєте скло або не зможете його правильно поставити. Хочете отримати якісне скло з монолітного полікарбонату? можна відразу при покупці матеріалу вказати необхідний для вас розмір, і вам все виріжуть як треба.

Як самому зробити вітрове скло. Виготовлення вітрового скла

Висновок:

Даний матеріал нічим не поступається класичному склу, а його ударостійкість в двісті разів вище, ніж ударостійкість різних видів скла. Автоскло з полікарбонату набагато легше звичайного скла (в 16 разів), також цей технологічний матеріал стійкий до ультрафіолету, термопластичний і неймовірно практичний при монтажі.