Тема кімнатні рослини 2 молодша група. Перелік кімнатних рослин з картинками за віковими групами а доу

183

1 надія галкіна
Нсд» полив кімнатної рослини » (природа) (друга молодша група)

Пізнання (ознайомлення з навколишнім)

Тема. «полив кімнатної рослини «(природа )

Мета. — закріпити вміння поливати рослини з лійки .

Завдання. — закріпити знання дітей про кімнатні рослини фікусі, травичці;

Познайомити з новою рослиною-фіалкою ;

Формувати поняття про необхідність поливу рослини;

Підтримувати інтерес до кімнатних рослин і

Бажання доглядати за ними;

Виховувати дбайливе і дбайливе ставлення до кімнатних

Рослинам .

Інтеграція освітніх областей: пізнавальний розвиток, художньо-естетичний розвиток, мовленнєвий розвиток, фізичний розвиток.

Інтеграція дитячої діяльності: комунікативна, ігрова, рухова, пізнавально-дослідницька, праця.

Розвиваюче середовище: кімнатні рослини ( фікус, травичка, фуксія,фіалка , розрізні картинки із зображенням кімнатних рослин, лійка з водою, волога ганчірочка, розпушувач, казковий герой незнайка, муз. Запис «поїзд» ,мнемотаблицы.

I. Вступно-організаційний етап.

Привітання.

А) психогімнастика » доброго ранку!»

Б) пальчикова гімнастика» привіталися кошенята!»

Ii. Основний етап.

1. Прихід казкового гостя незнайки.

Стукіт у двері. Вбігає незнайка.

Незнайка. — ой, куди я потрапив?

Які у вас в групі красиві кімнатні рослини !

Вос-ль. — а можеш нам розповісти про яку-небудь кімнатну рослину ?

Незнайка. — важко, можу помилитися!

Вос-ль. — а послухай, що знають наші хлопці про кімнатні рослини .

2. Вправа » розкажи про кімнатну рослину »

Розповідь дітей про фікус і травичці.

«травичка»

Чи є стебло у травички?

Які за формою, кольором і величиною листя?

Які на дотик листя у травички? (м’які, гладкі)

«фікус »

Чи є стебло і який він?

На що схоже рослина ?

Які за формою, кольором і величиною листя (великі, овальні)

Які на дотик листя?

Чим відрізняється фікус від травички?

3. Дидактична гра » збери зображення кімнатної рослини».

Лунає дітям для гри розрізні картинки із зображенням кімнатних рослин .

4. Фізкультхвилинка» квіти».

Говорить квітці квітка :

«підніми-ка свій листок,

Вийди на доріжку

Так притопни ніжкою

Так головкою покачай –

Вранці сонечко зустрічай

Стебло нахили злегка–

Ось і зарядка для квітки

А тепер водою вмийся,

Обтрусити і заспокойся.

Нарешті, готові всі!

День зустрічати у всій красі».

5. Знайомство з новим ком. Рослиною фіалкою .

Вос-ль. — ця рослина називається-фіалка, листя округлі, опущені (розповідь супроводжую показом) . Підійдіть, помацайте, які листя у фіалки….

У фіалки, є квіти, давайте понюхаємо їх, як вони пахнуть. Квіти у фіалки бувають найрізноманітніші: білі, блакитні, рожеві, фіолетові і навіть світло-зелені, вони маленькі.

А де росте фіалка ?

Діти: — на вікні в горщику.

Незнайка, а ти знаєш що за кімнатними рослинами треба доглядати ?

Незнайка. — ні, а навіщо, вони і так виростуть !

Вос-ль. — хлопці, хіба рослини будуть рости, якщо за ними не доглядати?

Подумайте і скажіть, що потрібно для кімнатних рослин , щоб вони росли (світло, вода, земля і т. Д.)

Мнемотаблица

Показ ком. Растен . Фуксія (зона ближ. Розвитку)

А хто може доглядати за кому. Рослинами ?

Відповідь : (дорослі та діти)

Подивіться на цю квітку. Як можна визначити, що квітка необхідно полити ?

Досвід. Полив рослини в прозорій мисці . (спостереження як вода просочується)

Давайте,хлопці навчимо незнайку, як треба доглядати за кому. Рослина .

6. Трудова діяльність » догляд за кімнатною рослиною».

Чим ми поливаємо квіти, з чого?

Як правильно треба поливати кому . Рослина ?

Вос-ль. — лійку потрібно тримати так, щоб носик торкався краю горщика. Поливати треба землю, а не листя і стебло лити воду не потрібно.

Воду лити потрібно обережно, не поспішаючи і акуратно.

Запропонувати 2-3 дітям полити рослини .

А знаєте, хлопці, незнайка, яку користь приносять кімнатні рослини ? (очищають повітря).

Вірно, листя ком. Рослин, особливо фікуса, очищають повітря від пилу. Листочки у рослин повинні бути чистими , щоб рослина легко дихало . Ми дихаємо носом, а рослини листочками .

Тому, щоб рослини добре росли , радували нас, очищали повітря. Їх треба не тільки поливати , але протирати листя від пилу.

7. П / гра «поїзд»

Незнайка дякує і прощається з дітьми.

Iii. Рефлексія.

Хто до нас приходив у гості?

Чому ви навчили незнайку?

Чому треба доглядати за кому. Рослинами ?

….(ім’я дитини) який тобі квітка подобається більше?

Публікації по темі:

«подорож в ліс » (друга молодша група) цілі: – вчити дітей метати мішечки вдалину, правою, лівою рукою; – розвивати вміння діяти за сигналом; – вправляти в переступання через.

Мадоу » центр розвитку дитини-дитячий садок №7» бесіда на тему: «лікарські трави» підготувала: вихователь ілюченко і. Ю.

в рамках короткострокового проекту «кімнатні рослини «ми оформили папку»мої кімнатні рослини». Батькам була оголошена тема тижня: «кімнатні.

Група: друга молодша група. Конспект з пізнавального розвитку. Тема: порівняння геометричних фігур мета: закріплювати вміння називати, дізнаватися і розрізняти геометричні фігури, порівнювати їх і знаходити схожість. Виховні завдання:.

Конспект відкритого заняття»кімнатні рослини». Друга молодша група, 3-4 роки конспект відкритого заняття. » кімнатні рослини » друга молодша група 3 — 4 роки. Підготувала вихователь білан юлія анатоліївна види.

Оксана комиссина
Проект у другій молодшій групі по темі» квіти «

Проект у другій молодшій групі по темі » квіти »

Актуальність проекту : дітей дошкільного віку потрібно знайомити з природою. Вони повинні знати, що все в природі залежить один від одного.

Екологічне виховання-це один з важливих напрямків в системі освіти . Величезну роль в екологічній освіті дітей дошкільного віку грає практична, дослідницька діяльність в природних умовах. Діти вчаться любити природу. Спостерігати, співпереживати, розуміти, що наша земля не може існувати без рослин. Так як вони не тільки допомагають нам дихати, але і лікують від хвороб.

Квіти – це не тільки краса, але і частина живої природи, яку треба берегти і охороняти. Повинні знати будову квітки, його зовнішній вигляд, особливості, цілющі властивості.

Вид проекту : творчий, інформаційно — дослідницький,

Мета : знайомство з різними об’єктами живої природи.

Завдання: дати поняття, що таке квітка . Формувати вміння дітей класифікувати квіти за місцем їх зростання (луг, сад, поле, будинок) . Дати поняття про роль квітів в житті людини, тварин, комах. Формувати вміння передавати в малюнках красу природи. Розвивати уяву, мислення в процесі спостереження. Поповнювати і збагачувати словниковий запас дітей і їх знання про квіти . Виховувати дбайливе ставлення до квітів , вміння піклуватися про них.

Учасники проекту: вихователь, вихованці другої молодшої групи .

Термін реалізації : короткочасний (один тиждень)

Очікувані результати : знання назв кольорів . Дбайливе ставлення дітей до природи. Формування вміння доглядати за рослинами. Закріплювати вміння правильно, користуватися приладами по догляду за рослинами. Виховувати працьовитість, почуття дбайливого ставлення до живого.

Етапи реалізації проекту .

1. Підготовчий етап: збір і аналіз літератури з даної теми . Розробка плану реалізації проекту . Підбір дидактичних ігор, посібників. Добірка ілюстрацій, віршів, загадок, пісень, казок. Добірка рухливих ігор. Розробка занять з малювання, аплікації, формування цілісної картини світу.

2. Основний етап. Проведення занять, спільна робота з батьками з оформлення виставок по темі .

3. Заключний етап. Виставка творчих робіт дітей. Аналіз діяльності дітей.

Тематичний план роботи з дітьми.

Конструювання» на ділянці дитячого садка »

Мета: вправляти в конструюванні найпростіших конструкцій (лава, стіл, доріжка, паркан) через розігрування простих сюжетів. Закріпити назви будівельних деталей(кубик, цеглинка, пластина, призма) і способи їх з’єднання між собою. Виховувати інтерес до колективної роботи, доброзичливе ставлення до однолітків.

Формування цілісної картини світу » квіти і догляд за ними »

Мета : формувати вміння доглядати за рослинами. Закріплювати вміння правильно, користуватися приладами по догляду за рослинами; розвивати терпіння, бажання працювати; виховувати працьовитість, почуття дбайливого ставлення до живого.

Аплікація «тюльпан»

Мета: продовжувати формувати вміння складати ціле з частин; познайомити з назвами садових квітів, з частинами рослин. Розвивати естетичне сприйняття.

Малювання «кульбаби в траві»

Мета : закріплювати прийоми малювання фарбами; вміння акуратно промивати кисть. Викликати бажання передавати в малюнку красу квітучого луки, форму квітів . Розвивати естетичне сприйняття, творчу уяву.

Попередня робота: читання віршів про квіти, розгляд ілюстрацій про квіти . Спостереження за кульбабами на прогулянці.

Матеріал: мольберт, зразок малюнка, ілюстрація із зображенням кульбаби. Гуаш, пензлик для малювання, пензлик для клею з щетини, серветки, стаканчики з водою, аркуші паперу

Навколишній світ «кімнатні рослини»

Мета : продовжувати формувати уявлення дітей про те, що без води все живе гине, рослини засихають, втрачають листя; після того, як землю поллють , вона змінює колір, стає темніше; все живе любить чисту воду, забруднювати її не можна. Закріпити з дітьми, що вода потрібна кімнатним рослинам, якщо ми не будемо поливати їх водою, то кімнатні рослини загинуть. Виховувати дбайливе ставлення до рослин.

Попередня робота: спостереження за кімнатними рослинами, загадки про рослини, дід/гра «знайди за описом» , «знайди рослину за назвою», «склади квітку». Матеріал: аудіозапис пісеньки» паровоз –віз — віз«, п.і. Чайковський » вальс квітів», музика спокійна для психогімнастики. Інструменти: лопаточка, грабельки. Картки із зображенням: корінь, стебло, листя, квітка . Лійка, тазик, пензлик, ганчірочка, обприскувач.

Читання художньої літератури.

Читання віршів в. Степанова, е. Благініної «вогник» , словацька казка «у сонечка в гостях» , а. К .толстой «дзвіночки мої…» , я. Колас «квітка».

Загадування загадок, заучування віршів. Читання казки с. Маршака «тиха казка»

Дидактична гра «знайди за описом»

Словесна гра «вгадай квітку»

Розвиваюча гра «запам’ятай і опиши квітку»

Настільна гра «знайди таку ж квітку »

Дидактична гра » лото – рослини»

Дидактична гра «підбери квітці листок і пелюстка»

Дидактична вправа «дме вітер»

Ігрова вправа «різнокольоровий квітка»

Ігрова вправа «веселі кульбаби»

Дидактична гра «великі і маленькі «« » знайди в букеті такий же квітка «

Гра з м’ячем» я знаю…»

Мета: формувати вміння називати кілька предметів об’єкта одного виду. Розвивати вміння об’єднувати предмети за спільною ознакою.

Дихальна гімнастика «кульбаба»

Подуйте на кульбабу так, щоб заворушилися його пелюстки, але намагайтеся не надувати щоки.

Фізкультхвилинки

1.»у дворі росте соняшник».

У дворі росте соняшник,

Вранці тягнеться він до сонця. (діти встають на одну ногу і тягнуть руки вгору.)

Поруч з ним другий , схожий,

До сонця тягнеться він теж. (діти встають на іншу ногу і знову тягнуть руки вгору.)

Вертим ручками по колу.

Не зачепи випадково одного!

Кілька кіл вперед,

А потім навпаки. (обертання прямих рук вперед і назад.)

Відпочили ми чудово,

І пора нам сісти на місце. (діти сідають.)

2.» кульбаба »

Кульбаба, кульбаба! (присідають, потім повільно встають)

Стебло тонкий, як пальчик. (піднімають руки вгору)

Якщо вітер швидкий — швидкий (розбігаються в різні боки).

На галявину налетить,

Все навколо зашелестить. (кажуть » ш-ш-ш-ш-ш» )

Кульбаби тичинки.

Розлетяться хороводом. (беруться за руки і йдуть по колу)

І зіллються з небосхилом.

3.«метелик» .

Спав квітка і раптом прокинувся , (тулуб вправо, вліво.)

Більше спати не захотів, (тулуб вперед, назад.)

Ворухнувся, потягнувся, (руки вгору, потягнутися.)

Замайорів вгору і полетів. (руки вгору, вправо, вліво.)

Сонце вранці лише прокинеться,

Метелик кружляє і в’ється. (покрутитися.)

4.»пелюстки»

Виросли в саду квітки , (руки плавно підняти верх, потягнутися.)

Розпустили пелюстки.

Раптом повіяв вітерець — (легкий біг.)

Закрутився пелюстка.

Вітерець їх відірве

І на землю знову поверне. (присівши.)

5.»квіти» ми квіти в саду садимо,

Ми квіти в саду садимо ,

Їх з лійки поливаємо.

Айстри, лілії, тюльпани,

Нехай ростуть для нашої мами!

6.»на лузі ростуть квіти»

На лузі ростуть квіти ,

На лузі ростуть квіти

Небувалої краси. (потягування-руки в сторони.)

До сонця тягнуться квіти .

З ними потягнись і ти. (потягування-руки вгору.)

Вітер дме іноді,

Тільки це не біда. (діти махають руками, зображуючи вітер.)

Нахиляються квіточки ,

Опускають пелюсточки. (нахил.)

А потім знову встають,

І як і раніше цвітуть .

7 «наші червоні квітки »

Наші червоні квітки,

Наші червоні квітки ,

Розпускають пелюстки. (плавно піднімаємо руки вгору.)

Вітерець трохи дихає,

Пелюстки колише. (хитання руками вліво-вправо.)

Наші червоні квітки ,

Закривають пелюстки, (присіли, сховалися.)

Головою качають, (руху головою вліво — вправо.)

Тихо засинають.

8. Раз-квітка, два-квітка,

Щоб зірвати в лісі квіточки (нахили вперед)

Нахиляйся до шкарпеток.

Раз — квітка (до правої ноги)

Два — квітка (до лівої)

А потім сплетемо вінок.

Катерина сергіївна мартинова
Проект «кімнатні рослини» (друга молодша група)

Муніципальне бюджетне дошкільний навчальний заклад

Дитячий сад комбінованого виду «струмочок» р. П. Башмаково

Проект «кімнатні рослини »

У другій молодшій групі

Склала вихователь :

Мартинова катерина сергіївна

Р. П. Башмаково, 2017

Тип проекту з домінуючої діяльності-дослідницький

Тип проекту з предметно-змістовної області – міжпредметний.

Тип проекту за характером координації-відкрита координація.

Тип проекту за кількістю учасників – колективний.

Тип проекту за тривалістю-короткостроковий.

Тип проекту за характером контактів-внутрішньогрупової .

Мета проекту: дати дітям знання про кімнатні рослини, правила догляду за ними, їх значення для життя, ролі людини для рослини . Розвивати інтерес до розвитку і росту кімнатних рослин , спостережливість і допитливість, наочно – дієве мислення.

Завдання проекту :

Освітні : активізувати і розширити уявлення про різноманіття і користь кімнатних рослин ; познайомити з такими кімнатними рослинами як : кактус, герань, бегонія;вчити малювати і ліпити рослину відповідно до дійсності.

Розвиваючі: розвивати зв’язне мовлення дітей через складання описових оповідань,; формувати вміння вести діалог з педагогом : слухати і розуміти поставлене запитання, зрозуміло відповідати на нього, розвивати інтерес до будови, розвитку і росту рослин , спостережливість, допитливість, вміння передавати в малюнку знайомий образ кімнатних рослин ;розвивати естетичне сприйняття;розвивати дрібну моторику рук через образотворчу діяльність : ліплення, малювання.

Виховні: закріплювати навички організованої поведінки в дитячому садку; формувати доброзичливе ставлення один до одного; виховувати інтерес один до одного, формувати емоційну чуйність на спільну діяльність.

Передбачуваний результат :

Володіння дітьми інформацією :

Що рослині для росту необхідні світло, тепло, вода, повітря, земля;

Що рослина складається з кореня , стебла, листа, квітки;

Що рослини відрізняються один від одного;

Що стан рослини залежить від догляду людини;

Учасники проекту :

Діти 2-ої молодшої групи ;

-педагог: е. С. Мартинова

Батьки;

Етапи реалізації проекту :

1 етап проекту-проблематизація .

Ми зіткнулися з такою проблемою, що діти не знають назви кімнатних рослин, якіЇх оточують. Діти бачать навколо себе, і вдома і в дитячому саду, кімнатні рослини, але не замислюються про те, яку користь вони приносять, як називаються і який догляд необхідний для росту і розвитку рослин .

2 етап-цілепокладання.

Мета дітей : розширити свої знання про кімнатних рослинах .

Припущення дітей :всі рослини однакові і не вимагають догляду.

Рішення: дізнатися більше про кімнатних рослинах .

Завдання :

Розглянути кімнатні рослини групи , дізнатися їх будова.

Познайомитися з назвами деяких рослин :кактус, герань, бегонія :

Дізнатися, які умови необхідні для росту рослин .

Навчитися догляду за кімнатними рослинами .

3 етап-планування діяльності.

Дізнатися, які кімнатні рослини є в групі .

Поповнення розвиваючого середовища

Поповнення куточка природи необхідним обладнанням (леечки, ганчірочки, тази і відерця, фартушки)

Оснащення екологічної зони в групі новими рослинами

Виготовлення «паспорта кімнатних рослин »

Серія дослідів на виявлення потреб рослин у волозі , теплі, світлі.

Картки-схеми догляду за кімнатною рослиною;

Ілюстрації;

Картотека дидактичних ігор по знайомству з кімнатними рослинами .

Взаємодія з батьками

Акція «подаруй рослину дитячому садку »

Підсумковий захід : відкрите заняття

Форма продукту : виставка робіт дітей по темі проекту .

Форма презентації проекту методичній раді з проектної роботи: паспорт проекту з додатком , презентація.

4 етап-реалізація проекту .

Мовленнєвий розвиток пізнавальний розвиток художньо-естетичний розвиток фізичний розвиток соціально-комунікативний розвиток

Читання казка г. Х. Андеосен «квіти маленької іди»

Фемп тема : «на квітковій галявині»

Конструювання «парканчик для саду» розгляд плаката» квіти » д\і «де сховався капітошка?«мвс» здрастуй «

Екскурсія в екологічну кімнату

Бесіда : «кімнатні рослини »

С / р гра «магазин квітів»

Понеділок д\і «назви ласкаво»

Читання оповідання «азалія і білий кіт»

Ознайомлення з навколишнім тема: «кімнатні рослини – наші друзі » розмальовки по темі рухлива гра «огуречик» мвс «друг»

Бесіда : «мої зелені друзі»

С/р гра «дочки-матері»

Читання вірша з.александрової «ромашки»

Д\і «подарунок для крапельки»

Посадка цибулі в склянки з водою і без води слухання муз. Композиції» вальс квітів » муз. К. Деліба

Ліплення тема : «кактус» рухлива гра «посади квіти» мвс «дзвіночок»

Бесіда: «будова кімнатної рослини «

Акція » подаруй рослину дитячому садку»

І. С. «допоможіть капітошці знайти герань»

Вівторок

Читання оповідання «розповідь про квітку» д\і «капітошка поливає квіти «малювання тема:» квіти»

Д \ і «збери квітку» пальчикова гімнастика «червоні квіточки» » мвс «коло радості»

Бесіда : «як доглядати за кімнатною рослиною ?»

Проблемна ситуація : «чому зів’яла квітка?«

П’ятниця д\і» знайди такий же «

Мовний розвиток» складання розповіді за описом кімнатної рослини «

Спостереження » навіщо рослина крутиться » спостереження-розгляд кімнатних рослин .

Рухлива гра «бездомний заєць» мвс «привітання»

Бесіда: «чим відрізняються і чим схожі тварини і рослини ?»

С/р гра «день народження»

5 етап-рефлексія.

Використання дітьми своїх знань і умінь в самостійній діяльності.

6 етап-перспективи.

Продовжити розширювати і збагачувати знання дітей по темі.

Використана література :

1. Гербова в. В. «заняття з розвитку мовлення: друга молодша група», 2010р.

2. Ушакова о. С. «розвиток мовлення дітей 3-4 років » 2010р.

3. Аджі а. В. «конспекти інтегрованих занять у другій молодшій групі дитячого садка » 2009р.

4. Комратова н. Г. «світ, в якому я живу » 2006р.

5. Ликова і. А. » образотворча діяльність в дитячому садку. Молодша група » 2012р.

6. Воронкевич» екологічне виховання в дитячому садку »

Анжеліка бельцева

Тема кімнатні рослини 2 молодша група. Перелік кімнатних рослин з картинками за віковими групами а доу

Цілі: 1 . Розширити уявлення дітей про кімнатних рослинах .

2. Закріплювати вміння поливати рослину з лійки, рихлити землю в горщику.

3. Викликати у дітей інтерес до кімнатних рослин і бажання доглядати за ними.

Матеріал до заняття: кімнатна рослина (квітуча герань, фікус, леечка, лопатка для розпушування, лялька катя.

Хід заняття.

Діти сиде на стільчиках, вихователь в центрі, поруч з ним стоїть маленький столик. Тут у двері лунає стукіт: в гості прийшла лялька катя, в руках у неї квітковий горщик.

Вихователь: — хлопці, подивіться, до нас в гості прийшла лялька катя, а що у тебе в руках?

Катя: — здрастуйте хлопці!ця квітка мені подарували на свято. Тільки от хіба бувають квіти в горщиках! квіти адже ростуть на клумбі і на галявині.

Вихователь: — катенька, ну звичайно, це квітка. Це кімнатна рослина . Подивися у нас в групі багато кімнатних рослин і деякі з них хлопці вже знають. Хлопці, які кімнатні рослини ви знаєте ?

Діти називають герань, фікус, бегонію і показують їх.

Вихователь: — а чому ці рослини називаються кімнатними ?

Діти: — тому що вони ростуть вдома .

Вихователь: — правильно, ці рослини ростуть вдома , в кімнаті . Їх маленькими садять в горщик, за ними доглядають, а потім вони виростають великими і красивими. Давайте покажемо, як ростуть квіти .

Фізкультхвилинка: діти присідають, повільно встають і тягнуться вгору, зображують ріст рослини . Потім набирають бутончик і розпускається квітка. (пальчикова вправа) повторити 2-3 рази .

Діти сідають на стільчики.

Вихователь: — катенька, хлопці назвали які вони знають кімнатні рослини . А твоя квітка називається герань, він дуже красиво цвіте і його листочки смачно пахнуть. Хлопці, давайте всі разом скажемо, як називається квітка каті.

Діти відповідають, називають квітка.

Вихователь: — ну ось, запам’ятала, як називається твоє кімнатна рослина ?

Катя: — запам’ятала: герань!

Вихователь : — а у нас теж є герань.

Вихователь ставить на стіл не квітучий квітка.

Катя: — але це ж зовсім інша рослина . На ньому немає квіточок.

Вихователь: — хлопці, давайте уважно подивимося на ці дві рослини . Подивіться на їх листочки : однакові у них листочки або расние? діти відповідають, що листочки однакові. Ось бачиш, катенька, це теж герань, просто на ній ще не з’явилися квіти.

Катя: — а вони теж будуть цвісти?

Вихователь: — ну, звичайно, просто за ним треба правильно доглядати. Зараз наші хлопці тобі розкажуть, як вони доглядають. За рослинами в групі .

Діти відповідають, що рослину треба поливати, рихлити землю в горщику. Одна дитина виходить і показує,як треба правильно поливати і рихлити землю. Воспітательобращает увагу дітей і каті на те , що часто поливати рослину не можна, від зайвої вологи воно може захворіти і загинути.

Катя: — спасибі хлопці, я буду добре доглядати за своєю квіточкою, щоб він завжди. Так красиво цвів. Катенька прощається і йде .

Вихователь: — хлопці, про що ми з вами сьогодні говорили? хто приходив до нас в гості? що катенька нам принесла? як називався її квітка? всі ви просто молодці!

Конспект безпосередньої освітньої діяльності у другій молодшій групі на тему» допоможемо зеленим друзям – кімнатним рослини »

Опис роботи: пропоную вам конспект безпосередньої освітньої діяльності на тему «»допоможемо зеленим друзям-кімнатним рослинам» для другої молодшої групи (3-4 років). Даний матеріал буде корисний вихователям, які працюють з дітьми молодшого дошкільного віку. Це конспект пізнавального напрямку, знайомить дітей з кімнатними рослинами.

Конспект безпосередньої освітньої діяльності у другій молодшій групи на тему «допоможемо зеленим друзям – кімнатним рослинам»

Освітня діяльність:«комунікація», «пізнання», «соціалізація».
Мета:
Познайомити дітей з кімнатними рослинами.
Завдання:
Формувати елементарні уявлення про кімнатних рослинах.
Вчити називати у рослин листя, стебло, квітка, корінь).
Навчити знаходити відмінні ознаки рослин.
Розширювати словниковий запас (фіалка, бегонія, герань, зупинка).
Розвивати пам’ять, мислення, зв’язне мовлення.
Закріпити поняття «один», «багато».
Виховувати дбайливе ставлення до кімнатних рослин.
Заохочувати бажання доглядати за рослинами.
Активізація словника: зупинка, фіалка, бегонія, герань.
Методи і прийоми: організаційний момент, сюрпризний момент,Гра.
Матеріали та обладнання : кімнатні рослини: герань, бегонія, фіалка, іграшка заєць, кермо, написи зупинок (квіткова 1, квіткова 2). Організаційний момент:
Вихователь: хлопці, підійдіть до мене, будь ласка, у мене трапилася біда, я йшла до вас сьогодні не одна, а з зайчиком степашкой. Ми зайшли в магазин, там було багато народу і я його втрата.
Вихователь: хлопці, ви мені допоможете відшукати степашку?
Діти: так, допоможемо.
Вихователь: тоді, я пропоную, відправитися на пошуки степашки на автобусі, сідайте, вирушаємо.
(звучить тиха, спокійна музика)
Вихователь: хлопці, дивіться, наша перша зупинка: «квіткова 1».
Ой, скільки, багато тут рослин?
Це кімнатні квіти-наші друзі.
А, чому вони так називаються?
Діти: вони очищають повітря, створюють затишок в будинку, є рослини доктора, у кожної квітки свою назву.
Вихователь: все правильно, коли болить, у вас вушко, можна, відірвати листочок герані, скачати і покласти в вушко, і біль припиниться. А якщо у вас, нежить, то сік алое або каланхое закопують в ніс і застуда проходить.
(показую, одночасно рослина).

Вихователь: хлопці, подивіться, яке красиве кімнатна рослина, воно називається бегонія. У бегонії червоні великі і маленькі квіти, листя шорсткі, зеленого кольору.

Вихователь: хлопці, а що є у кожної рослини (показую картки із зображенням частин рослина).
Діти: корінь, стебло, листя і квітка.
(хлопці, показують, на живій рослині, частина рослини).
Вихователь: молодці, хлопці, все правильно, сказали.
Вихователь: а зараз, я вам пропоную, встаньте в коло і уявіть, що ви «квіти».
Рослина починає рости
(діти повільно піднімаються)
Листочки піднімаються до світла
(руки піднімають вгору)
Розпускаються квіти
(долоньки вгору піднімають)
Рослина відчуває себе добре.
Вихователь: хлопці, а ви бачите, тут зайчика?
Діти: ні.
Вихователь: тоді, поїдемо далі.
(звучить тиха спокійна музика)
Вихователь: а, ось і друга «квіткова 2» зупинка. Тут теж, багато кімнатних рослин. Де ж міг сховатися зайка, давайте його пошукаємо.
(діти знаходять, зайчика за горщиком з фіалкою).
Вихователь: зайка, а чому, ти тут сховався?
Зайка: мені ця квітка, дуже сподобався.
Вихователь: зайка, а ти хочеш, щоб ми тобі розповіли, про цю квітку?
Зайка: так хочу.
Вихователь: ну, тоді слухай, і ви хлопці послухайте.
(діти сідають на стільчики).
Вихователь: ця рослина називається-фіалка, листя округлі, опущені (розповідь супроводжую показом). Підійдіть, помацайте, які листя у фіалки. У фіалки, є квіти, давайте понюхаємо їх, як вони пахнуть вони маленькі круглі, з зубчиками.

Вихователь: якого вони кольору?
Діти: фіолетового, серединка біла.
Вихователь: поливати фіалку потрібно, дуже акуратно, теплою водою, під корінець, стежити, щоб вода не потрапила на листя.
(діти показують, як правильно поливати рослину).
Вихователь: а якого кольору листя у фіалки?
Діти: зеленого.
Вихователь: молодці, все правильно.
Вихователь: а скільки листя
Діти: багато.
Вихователь: а, що ще потрібно рослині для життя?
Діти: світло, вода, тепло, повітря.
Вихователь: все правильно, хлопці, ви розповіли. Молодці, допомогли мені відшукати зайчика, він обіцяє бути, дуже уважним. Давайте зайчика, візьмемо з собою в групу і намалюємо йому подарунки – кімнатна рослина.
Під спокійну музику діти повертаються в групу.