Стрічково-дисковий шліфувальний верстат на моторі від гіроскутера

34

У цій статті майстер-саморобник розповість нам, як він зробив стрічково-шліфувальний верстат з приводом від мотор-колеса гіроскутера.

Інструменти та матеріали:-кутова шліфувальна машина;-свердлильний верстат;-свердла по металу;-зварювальний апарат;-паяльник;-інструменти для металообробки;-старий гіроскутер;-металевий лист;-фарба;-болти;-шліфувальні стрічки;-друкована плата;-навіси дверні;-шарикопідшипники;-комп’ютер з по;-ролики.

Крок перший: дизайносновние деталі рами верстата зроблені з металевого листа товщиною 6 мм.ролики майстер використовував від старого верстата. Шліфувальна стрічка рухається по зовнішній поверхні двигуна, а шліфувальний диск прикріплений до його лицьовій пластині.верстат може працювати як у вертикальному, так і в горизонтальному положенні.

Після проектування майстер роздрукував шаблони і за шаблонами вирізав деталі.

Тепер потрібно просвердлити отвори.

В отворах нарізає різьблення. Майстер вирішив мінімізувати зварювальні роботи. Цим обумовлений вибір і металу товщиною 6 мм і нарізування різьблення в кріпильних отворах.

Тепер потрібно зварити деталі.

Крок п’ятий: фарбуванняперед складанням деталі фарбуються чорною фарбою.

Крок шостий: модифікація моторав якості мотора для верстата майстер використовує безщітковий мотор від старого ховерборда. Мотор необхідно розібрати.

Такі мотори обертаються набагато повільніше, ніж те, що потрібно для шліфувальної машини. Всього близько 700 оборотів в хвилину.можна перемотати обмотки, але це довго і затратно, тому замість цього було вирішено перемонтувати обмотку. Оскільки це трифазний двигун, кожна фаза має три комплекти, кожен з яких має три полюси, і всі вони підключені послідовно.

В результаті з’єднання були перемонтовані так, щоб всі три набори були підключені паралельно. Це змусить двигун обертатися в три рази швидше.

Наступна зміна стосується конструкції двигуна. Торці двигуна мають нерівну форму. Ці пластини необхідно демонтувати і виготовити інші, з плоскою поверхнею. Пластини майстер виготовив з алюмінієвого листа товщиною 6 мм.потім необхідно просвердлити кріпильні отвори.

Крок сьомий: сборкапісля модифікації двигуна можна приступити до складання верстата.спочатку потрібно встановити двигун.

До кришки двигуна буде кріпиться шліфувальний диск і майстер встановлює опорну планку.

Збирає один з вузлів для шліфувальної стрічки. На кінцях вузла встановлюються ролики.

Наступна деталь має один ролик на кінці і служить для регулювання натягу стрічки.

Прикручує пластину, яка буде грати роль опорного столика.

Встановлює і підключає блок електроніки.

Тепер потрібно встановити стрічку, диск і перевірити пристрій в роботі. За словами майстра, верстат зарекомендував себе з кращого боку і відмінно справляється з роботою. Важливою перевагою є можливість використання, як у вертикальному, так і в горизонтальному положенні.

Більш детально весь процес з виготовлення та тестування роботи верстата можна подивитися на відео.

джерело (source)