Ворожіння та ні майже онлайн правдиве. Онлайн ворожіння так чи ні»: правдиве пророцтво майбутнього

18

Передбачення здатні допомогти в складних життєвих обставинах, дати пораду щодо подальших дій. Ворожіння онлайн «та ні» — правдиве і дуже просте. Воно допоможе вам при вирішенні питання, відповісти на який можна або позитивно, або негативно.

Сформулюйте точне питання на яке можна отримати однозначну правдиву відповідь і починайте.

Бажаючи розшукати відповідь на хвилююче питання або отримати підказку в будь-якої життєвої ситуації, дуже часто люди вдаються до допомоги таємничих сил, звертаються до магії.

Зараз напевно багато хто подумав про традиційні магічні дії з використанням карт та інших атрибутів. Однак прогрес на одному місці не топчеться, і з розвитком інтернет-технологій з’явилася непогана альтернатива звичній ворожбі — це ворожіння онлайн, які не потребують застосування яких би то не було спеціальних реквізитів і наявності чаклунського таланту.

Принцип дії правдивого безкоштовного онлайн ворожіння» так ні » базується на психічній силі ворожбитів людини. Працює воно шляхом установки зв’язку з інтуїцією, і підсвідомістю яке і видає вірну відповідь.

Все, що вам знадобиться-це доступ у всесвітню мережу і бажання вирішити свою проблему, розвіяти сумніви.

походження ворожіння так-ні

Точної інформації про виникнення цього способу передбачення майбутнього немає. Існують різні гіпотези про його походження-поділити їх можна на дві групи:

  1. згідно з першою гіпотезою, ворожіння «та ні «з’явилося не так давно, і з себе воно представляє прототип популярного передбачення» орел-решка» з використанням звичайної монети.
  2. версія друга-методика бере своє коріння з стародавнього єгипту.

Якою б не була історія передбачення «так-ні», мета його залишається завжди однією — допомогти у вирішенні певного питання.

принципи і правила

Провести безкоштовне правдиве онлайн ворожіння «так-ні» на найближче майбутнє дуже просто:

  1. бажано перед отриманням пророцтва усунути всі відволікаючі фактори, щоб в процесі проведення ритуалу нічого не змогло вам перешкодити;
  2. подивіться на магічну стрілку і сконцентруйтеся. Викиньте з голови всі сторонні думки, думати потрібно тільки про проблему, яка вимагає вирішення.
  3. сформулюйте питання, відповідь на яке необхідно отримати. Зрозуміло, це повинен бути закритий (що передбачає просту відповідь так чи ні) питання.
  4. після того, як питання сформульований і озвучений вголос, клікніть на кнопку «почати ворожіння» і зосередьтеся на рухах стрілки.
  5. отримайте відповідь оракула на заданий;
  6. постарайтеся усвідомити і інтерпретувати його до своєї ситуації.

Якщо ви хочете підігнати бажану відповідь, під конкретну відповідь «так ні» навіщо вам тоді правдиве ворожіння?

Проводячи ворожіння «так ні», пам’ятайте про те, що будь — яке питання, як би він не звучав, можна задати один лише раз-незалежно від того, влаштовує вас отриману відповідь.

  • навіть якщо задати питання багаторазово, намагаючись отримати бажане рішення, найправильнішим варіантом буде ту відповідь, який оракул дав в перший раз, інші ж виявляться помилковими;
  • вдаватися до допомоги віртуального магічного радника можна щодня, але зловживати ним теж не рекомендується. Зрештою, тільки ви самі відповідаєте за події, які відбуваються у вашому житті, тільки ви самі будуєте свою долю. Стати безвольним овочем і перекладати всю відповідальність тільки на потойбічні сили — позиція вкрай не правильна, дотримуватися її в своєму житті не варто. Ворожіння покликані тільки допомагати, а не приймати рішення замість вас.
  • результат — це не аксіома, не прописна істина, тому не погоджуватися з отриманою відповіддю ви в повному праві. Подальші свої дії, пов’язані зі сталою проблемою, потрібно завжди узгоджувати зі здоровим глуздом і слідувати підказкам саме цього здорового глузду.
  • не варто також ставитися до ворожінь зі зайвою серйозністю, не варто приймати все близько до серця і робити необачні висновки, навіть якщо підсумок вас кинув у розчарування. Потрібно пам’ятати про те, що майбутнє — вкрай не стабільна субстанція, воно багатоваріантно і змінитися може в будь-який момент.

Користуйтеся отриманими прогнозами на благо, але не забувайте залишатися господарем своєї долі!

Онлайн тест » яка ти ворожка?»(25 питань)

Почати тестування

*важливо: особисті дані і результати тесту не зберігаються!

Ворожіння та ні майже онлайн правдиве. Онлайн ворожіння  так чи ні»: правдиве пророцтво майбутнього

Коментарі відвідувачів сайту

    Захоплююся більш серйозними ворожіннями, це ж більше схожа на гру. Звичайно я його спробувала, що то збігається щось ні. В принципі цікаво зібратися з подругами і посміятися. Візьму його собі на замітку)

    Найкращий спосіб — гадати на ромашці — любить-не любить)) і ймовірність така ж, і весело, і приємно, а найголовніше — бесплпатно. Любіть один одного щиро, не треба всякою нісенітницею займатися, полюбить — добре, не полюбить — значить так краще.

    А я вірю в допомогу вищих сил. Просіть — і дано вам буде. Кожен хоче влаштувати своє життя. І я хочу. Ну люблю я його, люблю, і інший мені не потрібен, ну які ще варіанти залишаються. Чекати біля моря погоди — це не моє! мені швидко треба!

    Напевно хтось скаже, що це занадто легке ворожіння, щоб воно було правдивим. Але знаєте, у мене дещо збулося. І я дуже рада цьому. На мій погляд, не важливо, яким ви способом гадаєте, складним або легким, якщо всесвіт хоче відкрити вам таємниці, вона відкриє, і це може бути найпростіший спосіб з усіх можливих.

    Ворожіння дуже специфічне, не знаю навіть правдиве воно… Не думаю що спробую ще раз так поворожити, але все ж було досить цікаво провести час з сім’єю за ним) було вельми цікаво)

    Це ворожіння по-своєму цікаве, адже не дарма його порівнюють з орлом і решка. Мені воно підходить тому що я вірила, і погоджуся з сонею, якщо щось має відкритися, то весь всесвіт буде прагнути до того, щоб я отримала цю відповідь через будь-яке з ворожінь! мені сподобалося ми з моїм хлопцем за вечерею вирішили таким чином поворожити і все збулося. Спробуйте може цей спосіб ворожіння саме для вас!

    Ворожіння такого виду дуже цікаво, ми з подругою спробували за чашкою кави поворожити, нам сподобалося, було весело. Ми задавали різні питання: про хлопців, про почуття і онлайн дивилися відповіді. Не знаю, можна серйозно до цього ставитися чи ні, але помітили, що багато відповідей збіглися. Тільки треба по 1 разу питання задавати.

    Є хороша цитата, звучить вона так: «якщо ти не знаєш, як вчинити, підкинь монету. Поки вона летить, ти будеш точно знати, як ти хочеш, щоб вона впала». Ось до такого роду ситуацій я відношу описане вище ворожіння) коли не знаю, як вчинити, то для мене це як погляд з боку і допомогу в рішенні. Періодично звертаюся за» радою » до методу так/ні.

    Напевно, саме нескладне і примітивне, але це абсолютно не означає, що невірне ворожіння. Виникають іноді ситуації, коли таке ворожіння як ніколи до місця і вчасно. Іноді використовую, особливо, коли не можу зрозуміти людину і його ставлення до мене. Вірю цьому і відштовхуюся від відповідей, показаних онлайн-стрілкою.

    Для мене це як гра, забава) іноді навіть цікаво просто перевіряти свою інтуїцію, адже з теорії ймовірності шанси 50-50, тому іноді «гадаю» просто озвучуючи в думках «зараз випаде так» або «зараз стрілка вкаже нанівець». Ну а в голові завжди є питання, особливо, по відношенню чоловічої статі до себе. Але в цілому намагаюся вірити, тільки якщо відповідь мене влаштовує)) ось така жіноча логіка)

    Звичайно, я більше довіряю ворожінням по кавовій гущі, наприклад, або хіромантії, або тієї ж розкладці карт… Це більш лайтовий непересічний варіант, але в деяких ситуаціях і він може виявитися правдивим.) любителям монет і тим, кому важко зробити вибір по життю такий варіант більше до душі.)

    А я люблю такі примітивні, що не вимагають величезної кількості підручних засобів методи ворожіння. Цей метод мені і передбачив, що я вийду заміж в 21 рік, що перша дитина у мене буде дівчинка, а другий (ще не народився), але як підказала стрілочка, буде в 2019 році і це буде хлопчик) чекаємо з чоловіком, сподіваємося і віримо підказкам данет-ки)

    Онлайн ворожіння «так чи ні» реально правдиве пророцтво майбутнього. Ми які питання не задавали для перевірки, все правду відповідає. Ще ми задавали питання, відповіді на які поки не знаємо (це стосується нового знайомства з хлопцями). Так що будемо перевіряти, поки виходить так як нам і треба з подругою)

    Загалом, справа була так, було нудно, я не пам’ятаю яким чином відкрила це ворожіння і стала задавати різні питання, відповіді на жаль я запам’ятала не все, так як думала що це неправда. Потім я поступово сталаБратів наших, за покликом господа отрешающихся від справжнього століття… Ми повинні спрямовуватися за ними любов’ю, але ніяк не нарікати про них: не повинні одягати траурних одягу, коли вони вже зодяглися в білі ризи» (св.кипріан карфагенський. Книга про смертність / / творіння священномученика кипріана, єпископа карфагенського. М., 1999, с. 302).
    140. Прот. Алексій мечев. Надгробна мова пам’яті раба божого інокентія / / отець алексій мечев. Спогад. Проповідь. Письмо. Париж. 1989, с. 348.
    141. Св. Феофан затворник. Творіння. Зібрання листів. Вип.3-4. Псково-печерський монастир, 1994. С. 31 — 32 і 38.
    142. «- бачиш, олешечка – — нервово розсміялася раптом грушенька, звертаючись до нього, — це тільки байка – але вона хороша байка, я її, ще дитею була, від моєї мотрони, що тепер у мене в куховарках служить, чула. Бачиш, як це: «жила — була одна баба злюща-презлющая і померла. І не залишилося після неї жодної чесноти. Схопили її чорти і кинули в вогняне озеро. А ангел-хранитель її стоїть та й думає: яку б мені таку чесноту її пригадати, щоб богу сказати. Згадав і каже богу: вона, каже, в городі цибулину висмикнула і жебрачці подала. І відповідає йому бог: візьми ж ти, каже, цю саму цибулину, простягни їй в озеро, нехай вхопиться і тягнеться, і коли витягнеш її геть з озера, то нехай в рай йде, а обірветься цибулина, то там і залишатися бабі, де тепер. Побіг ангел до баби, простягнув їй цибулину: на, каже, баба, схопися і тягнися. І став він її обережно тягнути і вже всю було витягнув, та грішники інші в озері, як побачили, що її тягнуть геть, і стали всі за неї хапатися, щоб і їх разом з нею витягли. А баба-то була злюща-презлющая, і почала вона їх ногами брикати:»мене тягнуть, а не вас, моя цибулина, а не ваша». Тільки що вона це вимовила, цибулина-то і порвалася. І впала баба в озеро і горить донині. А ангел заплакав і відійшов «(достоєвський ф. М. Брати карамазови. Ч.3, 3 // повне зібрання творів в 30 томах. Т. 14, лд., 1976, сс.318-319).
    143. Льюїс к.з поки ми осіб не знайшли // твори, т. 2. Мінськ-москва, 1998, с. 231.
    144. «авва ісаак фівейський прийшов у кіновію, побачив брата, що впав у гріх, і засудив його. Коли повернувся він в пустелю, прийшов ангел господній, став перед дверима його і сказав: бог послав мене до тебе, кажучи: запитай його, куди велить мені кинути занепалого брата? — авва ісаак негайно повергся на землю, кажучи: згрішив перед тобою – — прости мені! — ангел сказав йому: встань, бог простив тобі; але надалі бережися засуджувати кого-небудь, перш ніж бог засудить його «(древній патерик. М., 1899, с. 144).
    145. Св. Миколай японський. Запис в щоденнику 1.1.1872 // праведне житіє і апостольські праці святителя миколая, архієпископа японського по його своеручним записам. Ч. 1. Спб., 1996, с. 11.
    146. «христос євангелія. У христі ми знаходимо єдиний за своєю глибиною синтез етичного соліпсизму, нескінченної строгості до себе самої людини, тобто бездоганно чистого ставлення до себе самого, з етично-естетичною добротою до іншого: тут вперше з’явилося нескінченно поглиблене я-для-себе, але не холодне, а безмірно добре до іншого, що віддає всю правду іншому як такому, розкриває і стверджує всю повноту ціннісного своєрідності іншого. Всі люди розпадаються для нього на нього єдиного і всіх інших людей, його-милующего, і інших-милуемих, його – спасителя і всіх інших-спасаемих, його-бере на себе тягар гріха і спокути і всіх інших – звільнених від цього тягаря і викуплених. Звідси у всіх нормах христа протиставляється я і інший: абсолютна жертва для себе і милість для іншого. Але я-для-себе-інший для бога. Бог вже не істотно визначається як голос моєї совісті, як чистота ставлення до собі самому, чистота покаянного самозаперечення всього цього в мені, той, в руки якого страшно впасти і побачити якого – значить померти (іманентне самоосуд), але отець небесний, який треба мною і може виправдати і милувати мене там, де я зсередини себе самого не можу себе милувати і виправдати принципово, залишаючись чистим з самим собою. Чим я повинен бути для іншого, тим бог є для мене… Ідея благодаті як сходження ззовні милуючого виправдання і прийняття даності, принципово гріховної і непереборної зсередини себе саме. Сюди примикає і ідея сповіді (покаяння до кінця) і відпущення. Зсередини мого покаяння заперечення всього себе, ззовні – бог-інший) — відновлення і милість. Людина, сама може тільки каятися-відпускати може тільки інший… Тільки свідомість того, що в найсуттєвішому мене ще немає, є організуючим початком мого життя з себе. Я не приймаю моєї готівки, я шалено і невимовно вірю в свою розбіжність з цією своєю внутрішньою готівкою. Я не можу себе порахувати всього, сказавши: ось весь я, і більше мене ніде і ні в чому немає, я вже єсмь сповна. Я живу в глибині себе вічною вірою і надією на постійну можливість внутрішнього дива нового народження. Я не можу ціннісно укласти все своє життя в часі і в ньому виправдати і завершити її сповна. Тимчасово завершена життя безнадійна з точки зору рушійного її сенсу. Зсередини самої себе вона безнадійна, тільки ззовні може зійти на неї милующее виправдання крім недосяжного сенсу. Поки життя не обірвалася в часі, вона живе зсередини себе надією і вірою в своє розбіжність з собою, в своє смислове майбутнє собі, і в цьому життя божевільна з точки зору своєї готівки, бо ці віра і надія носять молитовний характер (зсередини самого життя тільки молитовно-прохальні і покаянні тони)» (бахтін м.м. Естетика словесної творчості. М., 1979, сс.51-52 і 112).
    147. Авва дорофей. Душеполезные навчання і послання. Троїце-сергієва лавра. 1900, с. 80.
    148. Див., наприклад, древній патерик. М., 1899, с. 366.
    149. Льюїс к.с. Поки ми осіб не знайшли // твори, т. 2. Мінськ-москва, 1998, с. 219.

    _________________________

    З книги «якщо бог є любов».

    Що означає страшний суд? не подумайте, що протягом всієї людської історії бог був любов’ю, а вже на страшному суді, вибачте, — тепер тільки по справедливості.

    Нічого подібного! нерозумно представляти бога на цьому суді як якогось деспота. Страшним останній суд називається не тому, що бог «забуває» про любов і надходить по якійсь бездушній «правді»,-ні, а тому що тут відбувається остаточне самоствердження, самовизначення особистості: здатна вона бути з богом або піде від нього, залишиться поза ним назавжди. Але чи може таке бути? хоча це і таємниця майбутнього століття, проте психологічно зрозуміти відкидання бога можна.

    Як приклад наведу один випадок. Одного разу в старі, добрі часи один сільський учитель врятував від смерті петербурзького аристократа, який, взимку збився зі шляху. Його занесло снігом, і він гинув. Самі розумієте, наскільки вдячний був йому врятований. І ось через якийсь час він запросив вчителя в петербург і влаштував на його честь великосвітський прийом, скликавши своїх рідних і друзів. Хто бував на великих прийомах, уявляє, в якому становищі опинився вчитель, побачивши перед собою безліч виделок, ножів, тарілочок та іншого приладдя тожественного столу, яких він ніколи очі не бачив. Не бувши жодного разу в житті на таких прийомах, бідолаха не знав, що робити: то візьме щось не тією рукою, не знає, як за страву взятися, сидить, обливаючись холодним потом. На його честь вимовляються тости, а він не вміє і відповісти. Знемагаючи від спраги, він випив воду з овального блюдечка, що стоїть перед його тарілками. І який був його жах, коли він побачив, як гості омивають свої пальчики в цих тарілочках. Тут він взагалі трохи в непритомність не впав. Так цей чудовий прийом став для нашого вчителя справжнім пеклом. Потім все життя він нерідко століття кивав ночами в холодному поту-йому знову снився цей великосвітський прийом в його честь.

    Ви, напевно, розумієте, до чого я це говорю. Що таке царство боже? це духовне єднання з богом, який є нескінченна повнота любові, лагідності і смирення. І ось тепер уявіть собі, як буде себе почувати в цьому царстві людина, яка наповнений властивостями прямо протилежними: ненавистю: злістю, лицемірством. Чим було б для нього царство боже, якби він раптом опинився в ньому? тим самим, чим був для бідного вчителя аристократичний прийом. Для нього царство бога було б пеклом в пекельній мірі. Злісна істота не може перебувати в атмосфері любові, атмосфері царства бога.

    Тепер стає зрозумілим, що може статися на страшному суді. Чи не насильство над особистістю, подібно ток як давньогрецька богиня феміда з зав’язаними очима відправляє людей-одного направо, іншого наліво — в залежності від їх справ. Ні! бог є любов. Не випадково преподобний ісаак сирин каже:». Мучимі в геенні уражаються бичем любові. Терплять мука, вящее всякого. Можливого покарання. Недоречна людині така думка, що грішники в геенні позбавляються любові божої. Але любов силою своєю діє двояко: вона мучить грішників. І веселить собою дотримали борг свій».

    Можливо, будуть особи, свідомо відкинули любов божу. Але людина, що відкидає