Пропоную вашій увазі 3 порівняно прості техніки, завдяки яким мої моделі знаходять життя. Всі ці техніки я запозичив у інших моделістів, читаючи форуми і журнали. Дані способи дозволяють створювати дійсно блискучі результати. Звичайно, це не єдині варіанти обробки моделей-лише ті, які підходять моєму стилю моделювання і більш приємні для мене.
Ці три техніки такі:
1. Масляні точки для нанесення патьоків
2. Нанесення матового чорного кольору «сухим» пензлем
3. Нанесення відколів і потертостей
Коли модель вже зібрана і пофарбована, то, незалежно від того, накладений на неї лише один колір або ціла камуфляжна схема, можна перетворити її в справжню «цукерку». Три наступних техніки дозволяють мені вдихнути в машини життя і надати їм особливий, неповторний вигляд. Можна використовувати як всі техніки разом, так і лише одну з них. Це залежить лише від тих цілей, які ви намагаєтеся досягти.
Масляні точки для нанесення патьоків
Зазвичай я віддаю перевагу починати цей етап накладення ефектів відразу після фарбування і обробки моделі за допомогою фільтрів і змивів. «відразу» в даному випадку означає через не менше 48 годин для того, щоб фарби і фільтри висохли повністю. Масла, які я використовую в роботі, відповідають основному кольору моделі (або камуфляжним кольорам). Як правило, я злегка освітлюю і затемнюю даний колір, якщо тільки не працюю над імітацією дощових або іржавих патьоків.
Це фарби, які я вирішив використовувати для нанесення камуфляжної схеми. Основа-темно-жовтий колір, а білий і червоний з коричневим служать для малюнка.
Точки олійної фарби наносяться поверх секцій. Я намагаюся спочатку підсушити їх, а також трохи освітлити кольори у напрямку до верхньої частини даної зони, затемнюючи їх в сторону низу.
Потім я занурив чисту пензлик у розчинники олійної фарби. В даному випадку я використовую розріджувач виробництва фірми mig productions в якості змивки, і злегка наношу його по обраній секції зверху вниз. Хоча велика частина фарби при цьому видаляється, можна бачити, що кольорові патьоки все ще видно. Якщо вигляд все ще занадто темний або глибокий, я повторюю цей етап. А якщо бажаний ефект проявився мало, то я додаю ще пару точок і повторюю процедуру. На другому зображенні помітно, що сформувалася легка сітка патьоків.
Тепер переходимо до однотонного базового покриття моделі. Центральні панелі злегка вицвілі завдяки освітленій базовій фарбі, нанесеній за допомогою аерографа. Для посилення ефекту вицвітання я також наніс кілька масляних точок. Вийшло відразу два ефекти: вицвітання панелей і додавання патьоків.
Тут для нанесення іржавих патьоків використовується той же метод. На цей раз я використовував при нанесенні точок лише одну фарбу-палену сієну.
Тут я додаю іржаві патьоки на» спідниці » броні (schurzen), в ті місця, де іржа проявиться на сколах за допомогою відповідних акрилових фарб. На такі відколи і нанесені точки масляної фарби.
На цей раз, замість використання чистої пензлика з розріджувачами, я просто змочив її. Після цього олійна фарба скла вертикально вниз, імітуючи реальний іржавий підтік.
Цей крок повторюється до тих пір, поки не вийде слабкий (або, навпаки, сильний – в залежності від цілей) ефект. І в даному випадку нанесення масляних точок можна повторити ще раз, при необхідності.
На фотографії нижче зображена «спідниця» з патьоками іржі.
Нанесення матового чорного кольору «сухим» пензлем
Нанесення матового чорного кольору за допомогою «сухого» пензлика – простий і швидкий спосіб отримати реалістичний металевий ефект. Для цієї техніки я користуюся чорною матовою емаллю виробництва humbrols. Після видалення більшої частини цієї фарби за допомогою старої пензлика, я акуратно проводжу їй по краях машини. Для цього ефекту потрібно зовсім небагато фарби. Також дуже акуратно можна пройтися по болтах і заклепках, що підкреслить їх присутність. Вся процедура займає 5-10 хвилин.
На фотографії нижче зображена машина без металевого ефекту.
А тут-вона ж, але після обробки «сухий» пензликом.
Для металевого сріблястого відблиску можна додати до фарби трохи графіту, накришивши туди олівцевий грифель.
Відколи
Машини світу, deagostini промтрактор бму — 23 радянський автобус (сова) солдати великої вітчизняної (eaglemoss collections) старт-43 суперкари. Кращі автомобілі світу, журнал від deagostini танки.легенди вітчизняної бронетехніки тантал тантал («мікроавтобуси уаз/буханки») таран техінформ торговий дім мтз-елаз трактори. Історія, люди, машини. (hachette collections) три богатирі фіноко флагманська гума цейхгауз екіпаж елекон елементи для діорам
Нещодавно ми розбирали сім простих технік малювання аквареллю, і якщо ви їх освоїли, то пора переходити до чогось більш складного і цікавого. Сьогодні ми розберемо ще шість цікавих технік, які допоможуть вам створити свій власний шедевр.
Бризки
Нижню частину паперу ми намочили, щоб подивитися, що вийде.
Дана техніка досить проста. Просто наберіть на кисть фарбу і почніть постукувати щетиною кисті по пальцю так, щоб бризки хаотично розліталися
Якщо ваша кисть занадто мокра, вам буде складно управляти бризками. Тому струсіть кілька крапель з неї, а вже потім приступайте до роботи.
Якщо вам не подобається бити пензлем об свої пальці, то ви можете використовувати будь-який підручний засіб, ручку, наприклад.
Перед тим, як почати розбризкувати нашу фарбу, покладемо шматочки паперу у верхньому кутку нашого полотна.
Також ми намочили нижній край листа чистою водою і підфарбували його світло-фіолетовим кольором.
Пошукайте стару зубну щітку, промийте її і приберіть всі залишки зубної пасти. І приготуйтеся до безладу.
Є кілька способів набрати фарбу на зубну щітку. Ви можете занурити її в фарбу, то таким чином дуже складно заповнити щетину фарбою. Можете спробувати наповнити зубну щітку за допомогою кисті. Таким чином ви зможете контролювати кількість фарби.
Візьміть зубну щітку і проведіть великим пальцем по щетині. Також ви можете використовувати підручні засоби. Виберіть інструмент, за допомогою якого вам буде зручно розпорошувати фарбу з щетини. Зауважте, як швидкість рухів і дистанція щітки від паперу впливають на розпилення фарби.
Коли ви захочете розпорошувати фарбу іншого кольору, промийте гарненько зубну щітку і просушіть її рушником.
Не турбуйтеся, якщо у вас не виходить ця техніка так добре, як хотілося б. Практикуйтеся і у вас все буде виходити.
Як бачите, виходить досить цікавий ефект. Використовуйте ті підручні засоби, які у вас є, застосуєте свою фантазію і підійдіть до малювання креативно.
Сграффіто і штампи
Сграффіто – це італійський термін, який позначає техніку зскрібання, що асоціюється зі стиранням верхнього покриття кераміки з метою оголення тих шарів, що знаходяться під ним.
На прикладі ми зскрібали фарбу за допомогою складаного ножа. Якщо зскрібати ще не висохлу фарбу, яка вбралася глибоко в папір, то вийдуть темні лінії.
Якщо використовувати цю техніку з розумом, то з її допомогою можна створити цікаві ландшафти, вишкрібаючи форми дерев та іншої флори.
Можна використовувати старі кредитні картки, щоб зскрібати фарбу. Гладкою картою боку можна змітати залишки фарби.
Безліч кистей мають загострений край. Можете використовувати такі кисті, щоб створювати тонкі лінії.
Дуже важливо зрозуміти, через який проміжок потрібно починати зскрібати. Потренуйтеся на окремому аркуші такого ж паперу і з тими ж фарбами.
Штамп-це нанесення фарби шляхом натискання іншими предметами на папір. Ви можете вибрати будь-який матеріал для того, щоб створювати штампи. Пробуйте все, що попадеться вам під руку.
На даному прикладі ми використовуємо серветки для обличчя. Наповнимо їх фарбою і нанесемо штампи на верхню частину паперу.
Також можна використовувати губку. З її допомогою ми зобразимо траву.
Ви можете грати з текстурами, використовуючи різні матеріали. Експериментуйте!
Не бійтеся використовувати частини тіла для штампів. Всьому можна знайти своє застосування!
Вимивання
Відносно проста техніка допоможе вам створити незвичайні і цікаві фактури.
Спочатку покриємо верхню частину паперу синьою фарбою.
Потім швидко зафарбуємо червоним кольором решту полотна. Так буде виглядати наш малюнок на даному етапі.
Тепер промийте гарненько кисть і знову наповніть її чистою водою. Легкими рухами кисті побризкайте краплями води на ще мокру фарбу.
Продовжуйте бризкати водою до тих пір, поки вас не влаштує результат.
Те, наскільки фарба висохла, можна зрозуміти по силі впливу води на неї. Зауважте, що чим більше води потрапило на одну і ту ж область, тим світліше там став відтінок фарби.
Не турбуйтеся, якщо у вас не виходить управляти розмиванням. У вас, швидше за все, це і не вийде, так як досить складно вплинути на цей процес.
Експериментуйте з кількістю води, квітами і ступенем висихання фарби. Дана техніка може допомогти вам у створенні цікавого і фактурного фону.
Використовуємо спирт
Вам знадобляться ватяні палички і спирт.
Густо зафарбуйте ваш лист фарбою.
Створіть такий відтінок фону, який вам хочеться і приготуйтеся до найцікавішого.
Занурте ватяну паличку в спирт і почніть капати їм на фарбу.
Спирт, потрапляючи на фарбу, як би відштовхує її, створюючи світла пляма.
Пробуйте капати спиртом на фарбу в міру її висихання, щоб простежити ефектом.
Виходить досить красиво, чи не так?
Ця цікава техніка дозволяє створювати незвичайні текстури.
Використовуємо сіль
Очевидно, що нам знадобиться сіль для цієї техніки.
Намалюємо небо і пагорб.
Другий пагорб у нас буде малинового кольору, трохи змішаємо його з першим пагорбом, щоб отримати цікавий перехід.
Тепер візьмемо сіль і посиплемо нею наш малюнок. Через кілька хвилин додамо ще трохи солі. Вона відштовхує фарбу від себе, створюючи незвичайну фактуру.
Почекаємо, поки все це висохне і подивимося, що ж трапиться далі.
Після того, як малюнок висох, ефект, який надала сіль, стає більш видимим.
Струсіть сіль з малюнка і насолодіться результатом.
Краще використовувати губку для того, щоб змахувати сіль. Так ви не пошкоджуєте фарбу. Легкими рухами очистіть малюнок, постарайтеся не терти його.
Сіль ввібрала в себе фарбу, створивши величезну кількість схожих на зірки цяток.
Варто зауважити, що велика сіль буде залишати більші цятки, а дрібна, відповідно, більш дрібні.
Дотримуйтесь інструкцій цього уроку, щоб досягти такого чудового текстового ефекту. Використовуючи ряд пензлів photoshop, ми створимо ефект, ніби на друкований текст падала вода, краплі розлетілися і залишилися патьоки чорнила.
Я недавно ходив в магазин одягу і побачив там круту футболку від disel. Дизайн футболки був з хорошою типографікою, яка, після деяких маніпуляцій, виглядала, ніби на неї потрапили краплі води і чорнило потекло.
Я згадав і спочатку подивився подібний дизайн у craig ward, його дивовижний текст »ink and water don’t mix». Я не впевнений, чи має відношення craig до створення дизайну цієї футболки, але я вирішив спробувати сам домогтися такого ефекту, завантажив photoshop і почав експериментувати.
Почніть роботу в photoshop, створивши новий документ. Я створив полотно з горизонтальною спрямованістю. Використовуйте прохолодний і трохи складний шрифт, як bodoni.
Розбийте слова по окремих шарах і посувайте їх, щоб врівноважити зображення і розташуйте слова до низу зображення.
Ми могли б вимазати руки і розбризкати трохи чорнила на папір, а потім відсканувати результат, але замість цього ми підемо більш легким шляхом, використовуючи ресурси різних дизайнерів і художників. Пошукайте в інтернеті колекції кистей для photoshop імітують чорнильні патьоки. Ось ті кисті, які вибрав я для роботи:
Завантажте та завантажте файли abr (photoshop ? presets ? brushes, або просто розпакуйте в будь-яке місце). Відкрийте photoshop і в палітрі brush клацніть на маленьку стрілку, після чого виберіть preset manager, щоб встановити всі завантажені кисті.
Виберіть найбільш цікаві кисті з різних наборів і додайте перші патьоки під текстом на новому шарі. Налаштувати розмір кисті можна використовуючи квадратні дужки на клавіатурі.
При створенні чорнильних плям орієнтуйтеся на аналогічні області букв, так, наприклад, якщо це довге чорнильне пляма, під зафарбовування підходять рівні області букв.
Задайте деяким буквам більш значущі спотворення, додавши багато областей чорнила, але збережіть словами чіткість при перегляді в 100%-му масштабі.
Деякі кисті в наборі створені з малюнків. І ці кисті є природно розбризкані краплі води з ледь помітними патьоками навколо.
Ви можете налаштувати кисть, обертаючи її в палітрі brush, щоб уникнути будь-якого повторення кисті. Зображення з обличчям анжеліни джолі. Також нам потрібен темний фон, для створення контрасту з кольором обличчя. Я використовую шпалери dark wood (темне дерево) від zygat3r.
Матеріали для уроку:
Анжеліну джолі
Всі права на дані ресурси належать їх власникам.
Крок 1-підготовка фону
Створіть документ розміром 900х600 px. Відкрийте шпалери dark wood (темне дерево) і підганяйте їх розмір під наш документ.
Крок 2а-вирізання особи
Відкрийте зображення з анжеліною джолі і помістіть його в наш документ, як показано на малюнку.
Крок 2 b-вирізання обличчя
Використовуючи інструмент eraser (ластик), зітріть задній фон і очі в зображенні.
Альтернативний спосіб:
Замість використання eraser (гумки),ви можете створити маску шару для шару з особою. Зафарбуйте чорним кольором небажані ділянки, білим ви можете повернути ділянки зображення.
Крок 3-видалення волосся з обличчя
Виділивши шар з особою зайдіть в меню filter>blur>surface blur (фільтр>розмиття> розмиття по поверхні). Введіть значення 5 px для radius (радіуса) і значення 8 для threshold (порога рівнів).
Створіть новий шар і назвіть його cover (покриття). Використовуючи інструмент eye dropper (піпетка), виберіть колір шкіри біля волосся.
Потім, візьміть інструмент brush (кисть) і встановіть її opacity (прозорість)на 30%, а size (розмір) на 25, зафарбовуйте на шарі cover (покриття), щоб заховати небажане волосся.
Крок 4-видалення половини обличчя
Знову використовуючи інструмент eraser(ластик), видаліть нижню половину обличчя, як показано на зображенні.
Також зітріть вухо.
Крок 5а-додавання патьоків фарби
Створивши новий шар, назвіть його drips (патьоки фарби).
Використовуючи інструмент eye dropper (піпетка), виберіть колір поруч з нижнім краєм. Потім використовуйте інструмент brush( кисть), щоб малювати патьоки внизу. Повторіть цей крок кілька разів з різними розмірами кисті.
Прийом: утримуйте клавішу shift під час малювання, щоб домогтися ідеально рівних ліній.
Крок 5 b-додавання патьоків фарби
Підправте ділянки, звідки починається кожен підтік.
У вас повинен вийти плавний перехід від особи до патьоків.
Злийте шари drips (патьоки фарби), cover (покриття) і особа в один шар. Перейменуйте його в paint (фарба).
Крок 6-додавання ефекту тиснення
Натисніть по шару правою кнопкою миші і виберіть blending options (параметри накладення).
Активуйте параметр bevel and emboss (тиснення).встановіть style (стиль) на inner bevel (внутрішній скіс), depth (глибину) на 165, size (розмір) на 50, angle (кут) 55, altitu de (висоту) на 40, screen opacity (глобальне освітлення) 0%, shadow color (колір тіні) #dca288, shadow opacity (прозорість тіні) 100%. Решта настройки залиште за замовчуванням.
Крок 7а-створення блиску
Створіть новий шар і назвіть його glow (блиск).
Встановіть колір кисті на білий і розмір 4. Створіть контур за допомогою інструменту pen tool( перо), як показано на малюнку.
Використовуючи pen tool (перо), клікніть правою кнопкою миші по намальованому контуру і виберіть stroke path (виконати обведення контуру). Виберіть brush (кисть) і активуйте simulate pressure (стимулювати натискання). Натисніть ок після того, як завершите.
Крок 7 b-створення блиску
Дублюйте шар glow (блиск).
Виділіть верхній дублікат і зайдіть в меню filter>blur>gaussian blur (фільтр>розмиття> розмиття по гауса). Встановіть значення 3.
Крок 7с-створення блиску
Повторіть крок 7а і 7b для додавання блиску до інших ділянок.
Фокусуйте блиск на правій стороні тільки так, ніби джерело світла знаходиться на тій стороні.
Крок 8-додавання блиску
Створіть новий шар поверх інших і назвіть його glitter (блиск).
Використовуючи інструмент brush (кисть)білого кольору розміром 2, намалюйте хрестик. Потім, використовуйте airbrush eraser tool (ластик з розпилювачем) розміром 65, зітріть чотири краї хрестика.
Дублюйте кілька разів шар glitter (блиску) і розмістіть їх поверх особи.
Щоб подивитися підсумковий результат.