Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

302

Головоломка play with me являє собою класичний point-and-click квест, натхненний культовою серією фільмів жахів» пила». Взявши під контроль відомого журналіста, нам належить вирішити низку хитромудрих загадок, щоб вибратися із зловісного будинку і врятувати нашу дружину. Перш ніж перейти безпосередньо до опису проходження, слід уточнити, що ключові елементи тутешніх пазлів, на зразок комбінацій символів, а також розташування деяких предметів, генерується випадковим чином. Проте, спосіб вирішення загадок завжди залишається незмінним.

Кімната №1

Отже, ми опиняємося в непроглядній пітьмі, де можна побачити лише напис, що натякає про те, що в кімнаті щось є. Наводимо курсор приблизно по центру екрану, намацавши таким чином вимикач. Далі нашому погляду постане брудне підвальне приміщення. Насамперед нам необхідно позбутися від наручників з кодовим замком. Потрібна комбінація записана на листочку з чорним квадратом, що прикріплена десь на видному місці. Виявивши листок, натискаємо по ньому мишкою, розгорнувши його на весь екран. Щоб розгледіти цифри, нам потрібно (саме нам, гравцям!) відхилитися трохи подалі від монітора. Позбувшись від кайданів, оглядаємо фотографію нашої дружини і прослуховуємо плівку, що розташовані попереду.

Отже, тепер нам насамперед потрібно відшукати в кімнаті наступні предмети: рожеву ганчірку , сірники і маленький ключ . Як вже говорилося вище, їх розташування генерується випадковим чином. Втім, конкретно в цій кімнаті лежать вони переважно на видному місці, так що особливих проблем з їх пошуком не виникне. Знайденим ключем відмикаємо коробку, звідки дістаємо пляшку з рідиною для розпалювання (стане в нагоді в подальшому). Далі помічаємо біля дверей комбінацію з чотирьох цифр, остання з яких заляпана кров’ю. Це пляма стираємо ганчіркою, рухаючи миша з боку в бік. Дані цифри є pin-кодом від нашого телефону, який ми також знаходимо десь в кімнаті. Розблокувавши пристрій, стрілочками вліво-вправо перемикаємо меню і вибираємо розділ notepad , де і буде записаний чотиризначний пароль від дверей.

Кімната №2

У другій кімнаті, якою є морозильна камера, завдання стоїть аналогічна (як, втім, і у всіх наступних): розгадати пароль від дверей. Насамперед нам необхідно хоч якось прогріти приміщення, тому дістаємо з рюкзака пляшку, виливаємо її вміст в металевий короб і підпалюємо все це справа сірником. Далі за допомогою них же оглядаємо темний ділянку в правому нижньому кутку приміщення. Помітивши на місці свічку, запалюємо її. Поруч помічаємо маленький ящик і прикладену до нього записку, з якої дізнаємося, що головний герой отруєний і з плином часу буде поступово втрачати здоров’я. У ящику буде лежати свого роду аптечка, дістати яку ми зможемо за допомогою ключа, що може лежати в шафі, що стоїть позаду (попередньо потрібно відсунути дверцята в сторону).

Тепер нам необхідно відімкнути другий ящик, розташований трохи лівіше. Закритий він буде на кодовий замок. Потрібну комбінацію ми знайдемо в записці, що висить біля зеленого знака виходу. Як і минулого разу, цифри хитро заховані. Щоб їх розгледіти, наближаємо листок, прокрутивши коліщатко миші. Відкривши в кінцевому рахунку коробку, всередині ми знайдемо третю частину коду від дверей. Перша буде знаходитися за великим червоним ящиком. Другу частину помічаємо в кривавій калюжі навпроти розведеного багаття. Ну а четвертий шматок виявляємо біля свічки.

Кімната №3

У приміщенні №3, крім вирішення класичної задачки з дверима, нам належить зіткнутися, так скажемо, з позаштатною ситуацією, що зажадає від гравця досить оперативних дій. Отже, в кімнаті спершу нам потрібно відшукати ключ і відімкнути їм коробочку, що лежить десь на підлозі. Як тільки ми дістанемо звідти збільшувальне скло, з нами по телефону тут же зв’яжеться наш друг, який, як з’ясується, також є учасником смертельної гри. Наше завдання: за 15 хвилин виявити і передати йому чотиризначний пароль. Що ж, не втрачаємо ні хвилини.

Отже, потрібна комбінація цифр зберігається на пк, що розташований в кімнаті. Насамперед подаємо на нього харчування, натиснувши на вимикач, що загороджений купою дощок в кутку. Наступний крок: відшукати пароль від облікового запису. Розбитий він на дві частини. Перший шматок буде записаний в зашифрованому вигляді на листку, що знаходиться позаду банки на полиці книжкової шафи. Шифр полягає в тому, що якщо придивитися до деяких буквах, то в них можна розгледіти цифри. На скріншоті нижче зображений приклад такого коду.

На перший погляд здається, що тут зображені букви abcd . Однак, якщо придивитися , то буква b більше схожий на цифру 6, а d — на букву c і одиничку . В результаті першою частиною коду в даному випадку є символи a6cc1 . Другий шматок пароля ми виявимо внизу колони. Помітивши там пляма, стираємо його ганчірочкою і за допомогою лупи розпізнаємо пару чисел. Зібравши воєдино виявлені символи, далі сідаємо за комп’ютер. Тут, до речі, теж не все так просто. Спершу нам необхідно відкалібрувати зображення на моніторі. Для цього вибираємо відповідне меню натисканням кнопки в правому нижньому кутку і стрілочками встановлюємо значення положення зображення в нулі. Потім в логіні вказуємо admin, а в паролі — власне, знайдений нами пароль. Після прописуємо в полі команду cat clark.txt, яка і видасть нам потрібні цифри. Вставши з-за комп’ютера, герой особисто повідомить нашому другові рятівну комбінацію.

Що ж, тепер пора вибиратися і нам. Для цього насамперед знаходимо на підлозі ультрафіолетову лампу і направляємо її на ділянку стіни, що знаходиться трохи правіше книжкової шафи. Це буде друга частина коду. А першу ми знайдемо на комп’ютері, вбивши в поле команду cat data.txt .

Кімната №4

Цього разу ми опиняємося в операційній. Варто тільки увійти в приміщення, як ми виявимо, що у нас розрядився телефон. Втім, цю біду на назвати зовсім вже жахливою, благо акумулятор буде лежати на підлозі в цій же кімнаті. Щоб повернути телефону працездатність, відкриваємо інвентар і перетягуємо батарею на телефон, затиснувши після ліву кнопку миші. Полагодивши мобільник, далі оглядаємо темні ділянки кімнати в пошуках чергового замкненого ящика. Після його знаходження далі відсуваємо в сторону візок з медичним обладнанням, за яким помічаємо листочок з зашифрованим паролем. Тут нам потрібно просто-напросто подумки розділити зображені геометричні фігури навпіл по вертикалі. Зверніть увагу, що цього разу в паролі крім цифр обов’язково буде міститися і буква. Відімкнувши в кінцевому рахунку ящик, всередині ми виявимо ніж . Природно, їм нам належить розкрити тіло нещасного. Зробивши надріз, дістаємо записку, що люб’язно поклали в поліетиленовий пакетик. У ньому і буде зображений пароль від дверей.

Кімната №5

У п’ятій кімнаті ми зіткнемося з першим противником в грі. Втім, в даний момент він лише заявить про себе і не зробить спробу нападу. Отже, в приміщенні насамперед нам потрібно знайти ліхтарик і, зрозуміло, перебувати він буде в несправному стані. Для його лагодження потрібна заміна батарейки, що буде лежати в замкненій коробці. Ключ від нього знаходимо за однією з численних картин, розвішаних по стінах (не пропустіть їх в неосвітлених ділянках). Відімкнувши ящик, дістаємо звідти батарейку і вставляємо її в ліхтарик. Після цього лялька, що сидить на колінах моторошного манекена (або мовчазної жінки, тут насправді все не так однозначно), почне переміщатися по кімнаті з боку в бік, ховаючись то за столом, то за коробкою. Тут нам необхідно тримати її в світлі ліхтарика деякий час. Як тільки він згасне, лялька просто зникне. Розібравшись з несподіваною напастю, помічаємо, що на підлозі раптово з’явилися два листочка з кодом від дверей. Третя частина пароля буде написана на дзеркалі , яке протираємо ганчіркою.

Кімната №6

У приміщенні № 6 знову стикаємося із позаштатною ситуацією. Цього разу нам належить врятувати нашу дружину, вирішивши чергову загадку, пов’язану з знаходженням чотиризначного коду, вбити який потрібно буде в нашому телефоні, вибравши відповідне меню (riddle 1.0 ). Отже, перші три цифри ми знайдемо в замкненій коробці. Ключ від неї буде знаходиться позаду одного з павуків. Переміщати їх особисто не треба: просто чекаємо, поки потрібне комаха саме почне рухатися. Остання цифра буде зображена на колоні, яку підсвічуємо ультрафіолетовою лампою.

Тепер пора вибиратися з підвалу. Код від дверей цілком ми виявимо на трубі внизу екрану. Її також підсвічуємо лампою. Однак, щоб ввести код, спершу необхідно відключити подачу пари. Для цього знаходимо по правій стороні вентиль і обертаємо його у напрямку стрілки, що намальована позаду величезного яйця.

Кімната №7

У цій кімнаті нас чекає класична загадка в дусі «пили». Завдання: методом проб і помилок виявити середНезліченної кількості букв, якими списані стіни, потрібне слово. Зрозуміло, перевіряти треба ті слова, виділені червоними рамочками. В першу чергу рекомендую забивати трибуквені слова. Робочими варіантами можуть бути tag і lit .

Кімната №8

Отже, цього разу ми опиняємося в бойлерній, в якій, на наш подив, розташовуються двоє дверей, закритих на кодові замки. Спершу нам потрібно потрапити в ту, що праворуч. Насамперед знаходимо в кімнаті запальничку і замкнену коробку, ключ від якої буде висіти на мотузочці. Її зрізаємо знайденим раніше ножем, рухаючи миша вліво-вправо. Після цього перекриваємо подачу пара на обидві двері, а потім відмикаємо ящик, в якому виявляємо цілий код від правої двері.

Кімната №9

У кімнаті № 9 нас чекатиме засідка. Варто нам тільки увійти в приміщення, як стеля почне повільно опускатися. Але, як не дивно, герою це анітрохи не зашкодить. Просто велика частина екрану буде загороджена, що дещо ускладнить пошук різних підказок. Тому не втрачаємо часу і насамперед відключаємо пастку. Для цього нам необхідно відшукати в приміщенні чотиризначний пароль і вбити його в панель по правій стороні. Першу частину коду знаходимо за гратами на підлозі зліва, а другу — за дверцятами жовтого щитка, що розташований поруч. Далі намацуємо в кімнаті листівку із зображенням частини коду від других дверей з попередньої кімнати, після чого повертаємося туди.

Повернувшись в бойлерну, ми піддамося нападу головного лиходія. Завдання: тримати його на світлі. Тут, якщо ми раптом забарився і на пару секунд залишимо лиходія в темряві, то це ознаменує собою кінець гри. Складнощі додає і той факт, що противник може гасити наші джерела світла. У цей момент нам потрібно оперативно дістати з рюкзака інший освітлювальний прилад і направити його в бік ворога. Перед початком гри в хованки спершу слід запалити сірник і використовувати в перший час саме її. Як тільки вона згасне, слідом дістаємо ліхтарик. Після того, як ми успішно впораємося з лиходієм, знаходимо в кімнаті раптово з’явився листок з першою частиною коду від дверей (лежати може в правому нижньому кутку приміщення, біля термостата). Другий шматок, нагадаю, ми знайшли в кімнаті з пасткою.

Кімната №10

Задачка в кімнаті №10 буде проходити приблизно за тими ж правилами. Увійшовши в приміщення, помічаємо попереду клоуна, що сидить на стільці. У якийсь момент кімната зануриться в морок, і з’явиться завдання, що повідомляє про те, що нам необхідно якийсь час тримати клоуна на світлі. Тут необхідно використовувати виключно ліхтарик. На відміну від попередніх супротивників клоун рухатися не буде. Тому просто направляємо на нього промінь ліхтарика і тримаємо його на світлі протягом деякого часу. Періодично наш прилад буде гаснути. Щоб знову його включити, просто рухаємо мишкою з боку в бік. В результаті клоун просто зникне, а на його місці з’явиться перша частина коду від дверей. Друга буде зображена на коробі трохи лівіше стільця (за кривавим плямою, яке стираємо ганчіркою).

Кімнати №11-12

У кімнаті №11, як не дивно, чергова двері спочатку буде відкрита, тому ступаємо сміливо вперед. А ось в наступному приміщенні головоломки не уникнути. На місці насамперед запалюємо шість свічок, по три штуки на кожній зі сторін. Осяявши таким чином кімнату, помічаємо на якійсь подобі вівтаря записку з зашифрованим словом. Щоб його розгадати, потрібно просто-напросто перевернути листівку. Потім знаходимо на підлозі упаковку сірників . Висунувши коробочок, виявляємо всередині дві цифри. В результаті ми отримали код від дверей. Спершу вводимо перевернуте слово, а після цифри.

Кімната №13

У цій кімнаті нас чекає досить простенька загадка. Як і минулого разу, код від дверей буде складатися з одного слова і двох цифр. Частина слова (не букви, а саме їх обриси) ми виявимо десь на стіні. Друга частина буде зображена на прозорій листівці , що може лежати в темній ділянці по правій стороні. Зіставивши лист і обрисами букв на стіні, вийде потрібне слово (в моєму випадку ). Цифри ж ми виявимо за вентиляційною решіткою, що розташована в правому верхньому куті кімнати (підсвічуємо ультрафіолетовою лампою).

Кімната №14

Далі ми потрапляємо в тюремну камеру. На місці насамперед відсуваємо в сторону дерев’яний ящик, за яким знаходимо молоток. Розбиваємо їм цегляну кладку, що розташована трохи правіше, і виявляємо там повний код від дверей.

Кімната №15

Цього разу ми опиняємося в бібліотеці. Насамперед знаходимо в приміщенні касету, яку ставимо в телевізор. Незабаром на екрані з’являться дві цифри, які є, зрозуміло, частиною коду від дверей. Інший шматок пароля буде зображений на екрані мобільного телефону, що також лежить десь в кімнаті. Відшукавши мобільник, перевертаємо його і помічаємо, що в подібній перспективі цифри більше схожі на слово (наприклад, 3015 догори ногами виглядає як слово side ). Таким чином, паролем є слово side і дві цифри, зображені на екрані телевізора.

1. Подивіться на артефакт в сумці. Натисніть і утримуйте символ посередині, щоб відкрити його. Візьміть лебедину фігурку.

2. Помістіть фігурку лебедя на лівий п’єдестал, щоб отримати модель лампи.

3. Помістіть модель лампи на вуличний ліхтар, щоб отримати доступ до всього лялькового будинку.

4. Знайдіть те, що схоже на декоративну металеву панель і помістіть нашу панель з інвентарю поруч з нею. Потім змініть візерунок на ньому, як дзеркальне зображення візерунка зліва.

5. Пройдіть в з’явилася кімнату. Відкрийте книгу і прочитайте новий запис, це від едварда.

6. Підійдіть до столу праворуч. Знайдіть головоломку біля підніжжя праворуч і вирішите її. Посуньте маленьку кругову деталь до жолудь, потім до квітки, а потім до дерева. Потягніть ручку, яка з’явиться.

7. Одягніть окуляр і дозвольте головоломку 3d-алмазу.

8. Підніміть ручку, яка відкривається. Нам все ще не вистачає елемента, схожого на хрест. Але ви можете протягнути маленький золотий куля праворуч, щоб відкрити прихований відсік і отримати кресало.

9. Поки ви тут, зверніть увагу, що якщо витягнути зелений ящик, він повертає шматочок схожий на pac-man. Витягніть ящик так, щоб отвір був навколо кута ящика.

10. Пройдіть по кімнаті і відкрийте нижній ящик сейфа, щоб отримати медальйон з чотирма отворами.

11. Поверніться до столу і поставте медальйон на хресті. Обертайте колесо навколо нього і заберіть фігурну металеву деталь.

12. Використовуйте фігурну металеву деталь на маленькому хрестику зліва, поверніть його, щоб відкрити іншу панель.

13. Використовуйте окуляр для вирішення ще однієї 3d-головоломку.

14. Відкривається нове відділення. Зверніть увагу на кнопку внизу праворуч. Натисніть її, потім натисніть на два циліндри. Відкрийте ящик і зверніть увагу, що шматок pac-man обертається. Поверніть його в правильне положення. Візьміть рукоятку.

15. Відкрийте панель у верхній частині ящика. Перетягніть рукоятку на механізму, потім крутите їй, щоб перемістити сині трикутники до форм трикутника, а червоні місяця до форм місяця. Підніміть ручку і заберіть частину моделі колодязя.

16. Зверніть увагу, що коли ви тягнете за ручку, чергова частина pac-man обертається. Витягніть ручку достатньо, щоб деталь перебувала в правильному положенні.

17. Поверніться до огляду лялькового будинку і знайдіть отвір для розміщення колодязя. Опустіть відро, щоб розблокувати кухню.

18. Відвідайте кухню. Прочитайте книгу на столі.

19. Поверніть ліворуч, щоб побачити решітку, витягніть стрижень за допомогою ручки. Підніміть маленькі дверцята. Там є пляшка, але ви ще не можете дотягнутися до неї.

21. Подивіться на етикетку під дзвіночками. Там невеликий гвинт, що утримує панель на місці. Поверніть його, щоб прибрати і побачити чотири символи.

22. Тепер використовуйте окуляр, щоб побачити три символи на дзвонах — коло, лінію і трикутник. Потягніть рукоятки, щоб зателефонувати в дзвони в порядку, зазначеному нижче. Якщо символ складається з двох дзвонів, одночасно дзвоніть в обидва дзвони. Візьміть чорнильницю з висувного ящика, який відкриється.

23. Перейдіть в піч і поверніть ручку, щоб відкрити ліву замкнені двері. Використовуйте окуляр, щоб побачити головоломку і вирішити її. Вам потрібно крутити жовті частини, щоб при повороті колеса в нижній області, білі блоки могли проходити навколо або через них. Потім візьміть маленьке колесо.

Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

24. Поверніться в робочий кабінет. Помістіть чорнильницю поруч з книгами на столі, відкрийте кришку і натисніть кнопку.

25. Подивіться на праву сторону столу. Потягніть нижню ручку вгору, щоб відкрити два символи. Один з них динамічний, інший-статичний. Запам’ятайте символ, який статичний, і потягніть ручку назад.

26. Тепер перемістіть маленькийЗолотий повзунок вправо, щоб зафіксувати нижню панель на місці. Підніміть за ручку верхню панель, щоб відкрити ще два символи. Запам’ятовуйте лівий і змініть правий, щоб він відповідав тому, який ви бачили знизу.

27. Тепер поверніться вниз і змініть лівий символ на той, який запам’ятали зверху. Висунеться ящик.

28. Відкрийте ящик і візьміть дивний фрагмент емалі. Також не забудьте залишити ящик відкритим по золотим лініях. Це дозволить правильно повернути останню частину pac-man.

29. Тепер ви можете відкрити панель, яка була закріплена чотирма шматочками pac-man. Там є плаваючі частинки. Одягніть окуляр і двічі натисніть на частинки, щоб потрапити всередину столу.

30. Використовуйте два важелі і колесо, щоб перемістити шестерню уздовж доріжки. В кінцевому рахунку, всі три маленькі частини треку повинні вишикуватися уздовж центру, це дозволить повернути велику шестерню внизу. Заберіть ручку модельного насоса, а стіл прийме первісний вигляд.

Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

31. Покиньте робочий кабінет і знайдіть насос на ляльковому будиночку. Додайте до нього ручку і включиться вода на кухні, вирушайте туди.

32. Тепер, коли біжить вода, ви можете дістатися до скляної пляшки, яка плаває під гратами. Візьми її. Відкрутіть кришку і витягніть порвану фотографію.

33. Повертайтеся в робочий кабінет. Додайте фрагмент розірваної фотографії в рамку над столом. Використовуйте окуляр, щоб побачити чотири символи на ній.

34. Прямо під фото поїзда знаходиться циферблат з символами на ньому. Поверніть його так, щоб він вказував на ці чотири символи в правильному порядку.

35. З’явиться модельний поїзд! додайте маленьке колесо в поїзд і потягніть металевий стрижень вправо, щоб з’єднати обидва колеса, ваша мета крутити колеса і переставляти стрижень, так щоб край останнього потрапив в золоте поглиблення правого колеса. Забирайте металевий штир.

36. Помістіть металевий штир на задній частині поїзда і відкрийте ящик для отримання металевого прута.

37. Додайте металевий прут до коліс, а потім візьміть металеву решітку. Відкрийте її в інвентарі за допомогою золотого вентиляційного отвору на передню частину поїзда. Візьміть l-подібний з’єднувач.

38. Помістіть l-подібний з’єднувач на трикутник. У задній частині поїзда відкриється вікно. Використовуйте окуляр, а потім двічі натисніть на червоні частинки, щоб потрапити всередину.

39. Крутите два вентиля по черзі, поки крізь вікно не побачите отвори, з яких видніються колеса.

40. Поверніться кпоезду і крутите два колеса вгору. Потім полізайте знову всередину. Використовуйте окуляр дивіться у вікна, щоб побачити цифри 25 в одному, а букви bf — в іншому.

41. Відправляйтеся до передньої частини поїзда і введіть 25bf в кодовий замок. відкрийте двері, і заберіть ключ .

42. Поверніться в поїзд і потягніть важіль, щоб відкрити дві заслінки. Вони виглядають як крила сонечок. Вставте ключ і поверніть його, щоб закінчити з поїздом.

43. Тепер потягніть важіль під колесами, щоб відкрити кришку столу. Прочитайте книгу на столі, відкрийте коробку, і отримаєте модель димоходу.

44. Покиньте робочий кабінет і знайдіть місце для установки димоходу. Використовуючи окуляр повертайте колесо, щоб відтворити символ на цеглі. Для цього вам потрібно дивитися під кутом. Тепер можна отримати доступ до кімнати дивин.

45. Увійдіть в кімнату дивин. Прочитайте книгу на столі. Потім поверніться назад і відкрийте скляну коробку. Візьміть фрагмент карти.

46. Додайте фрагмент карти на земну кулю. Переконайтеся, що вона знаходиться в потрібному місці. Потім поверніть земну кулю так, щоб червоний символ знаходився під склом нагорі. Використовуйте окуляр, отримайте доступ до головоломки. Вам необхідно перетягнути святиться сферу на білий коло у верхній частині вежі. У міру необхідності поверніть секції вежі.

47. Візьміть ще один фрагмент карти з ящика і додайте його на карту. Вирішіть таку ж головоломку як в пункті 46. Заберіть вирізаний шматок дерева.

48. Огляньте задню стіну, там важать дві маски. Додайте вирізаний кусокдерева в ліву, а потім перемістіть очі, брови і пір’я навколо нього, так щоб вона відповідала масці справа. Не забудьте відкрити рот! візьміть останню частину карти.

49. Додайте фрагмент карти на земну кулю і вирішите останню загадку зі світиться сферою. Потягніть ручку на земній кулі, щоб відкрити лазерну головоломку.

50. Вирішіть лазерну загадку, переміщаючи відбивачі навколо дошки. Візьміть маску анубіса .

51. Помістіть маску анубіса на стіну між двома іншими масками, а потім вийміть дорогоцінний камінь з його рота.

52. Перейдіть до скляного корпусу праворуч і відкрийте ліву сторону. Помістіть дорогоцінний камінь в порожній слот, а потім візьміть декоративний праска з ящика.

53. Вивчіть декоративний праска, використовуйте повзунки, щоб відкрити його. Послабте всі елементи всередині, щоб ви могли зняти ручку. Тепер у вас є металева ручка.

54. Перейдіть до моделі анатомії людської спини. Додайте дивний фрагмент емалі до чола, щоб відкрити кришку ока.

55. Опустіть перемикач праворуч від моделі, щоб включити рентгенівський апарат. Потім за допомогою кнопок зі стрілками переміщайтеся вгору і вниз по тілу, щоб оглянути дивні символи. Їх повинно бути три. На стегні, на верхній частині стегна і на коліні.

56. Підійдіть до грудей і змініть циферблати відповідно до цих трьох символів, грунтуючись на тому, яка точка трикутників вказувала на кожен. Його груди відкриється, але нам нема чого вкладати всередину. Тому доведеться повернутися до цього пізніше.

57. Залиште кімнату і поверніться на кухню. У духовці є двері без ручки. Помістіть її туди і поверніть, щоб відкрити двері. Помістіть кресало всередину і поверніть рукоятку, щоб запалити вугілля. відкрийте ящик знизу, і заберіть маховик вентиля.

58. Перемістіться до водопровідної труби і додайте до неї рукоятку клапана. Поверніть його так, щоб стрілка вказувала вправо. Вода попрямує в іншу кімнату.

59. Поверніться до лялькового будиночка. Тамслева по трубах проходить пар! потягніть перший важіль вниз, щоб пар відправився до другої труби. Поверніть наступний важіль, щоб затримати пар всередині контейнера, і опустити шматок труби. Потягніть важіль вниз, щоб утримувати шматок труби на місці, потім поверніть наступну ручку, щоб пар рухався далі. Тепер латунна сфера. Поверніть кожну з труб на ній, щоб вони вказували направо. Потім поверніть ручку, щоб відправити пару через них. Вуаля, ви можете відкрити сейф!

60. Візьміть трубний роз’єм з сейфа. Поверніть ручку, щоб вимкнути пар і направити всі три труби на сферу вгору. Додайте з’єднувач труби і потягніть ручку вниз, щоб з’єднати труби.

61. Тепер підійдіть до машини посередині кімнати і потягніть всі важелі вправо, щоб ви могли забрати дивний артефакт. Спостерігайте за тим, як робочий кабінет буде знищений!

повне проходження the room: old sins

— робочий кабінет— — — — — — —

Якщо у вас виникають проблеми при проходженні гри room, ви завжди можете скористатися нашими порадами та інформацією до дії. Ми детально описуємо кроки, які необхідно виконати, щоб повністю пройти гру room . У найбільш складних місцях ми додаємо картинки, які можуть вам допомогти. Проходження room читайте у нас на сайті.

Туторіал

Спочатку вам треба озирнутися, на столі побачите конверт, прочитайте лист. Прочитайте його, потім заберіть ключ. Потім справа буде стояти річ, поверніть кришку і відкрийте її ключем. Заберіть механізм, потім подивіться вниз на ніжки. Зліва знизу від дверей буде напис fire і стрілка вгору, відкрутіть ніжку, заберіть звідти ключ. Потім його необхідно один раз прокрутити і засунути ключ в середину двері, де відкрита замкова щілина. Зліва відкриється потаємне місце, заберіть звідти відмичку.

Останню застосуйте до логотипу, який знаходиться збоку шафи. Відкрутіть логотип і заберіть в середині скло. Далі знайдіть ту сторону шаф, де знаходиться велике коло в середині. Один раз поверніть ключ, щоб підібрати правильне його положення і відкрийте. Потім необхідно зібрати малюнок, рухаючи деталі. Повинен вийти візерунок, щоб знизу було два трикутника і один зверху. Виглядає це так:

Рівень 1

Перед вами скринька і три замки, які потрібно відкрити. Необхідно оглянути її з різних сторін і ззаду ви побачите щось схоже на рентген. Вам треба знайти 4 цифри, щоб відкрити замок. За годинниковою стрілкою-2, 7, 6, 5. Увімкніть кнопку, і відкриється проектор збоку. Щоб його зібрати-треба взяти кілька деталей. Збоку ви побачите чотири кнопки, до яких необхідно підібрати символи. Всі вони знаходяться на скриньці. Повинно вийти так.

Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

Візьміть ключ і знову огляньте шкатулку. Знайдіть грань, де поЦентру буде знаходитися коло (дивимося малюнок).

Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

Зліва прокрутіть круглу штуку, звідки візьміть телескоп. Вставте його в проектор, потім окрутіть ніжку, яка знаходиться праворуч від проектора, і візьміть звідти гніт, підпаліть його, а важіль підніміть вгору. Далі вам треба завести шарманку, для цього теж потрібен ключ.

Для цього спочатку знайдіть ту грань, де знаходиться квадрат і в середині замкова щілина. Скористайтеся рентгеном, який покаже, що в одному з круглих з’єднань буде книга. Щоб її відкрити, вирішите невелику задачу, ось рішення. Потім заберіть ключ.

Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

Заведіть проектор, подивіться в нього і побачите фотографію. Відкрийте коло, що ліворуч і вирішіть невелике завдання. Відкриється дверцята зліва, заберіть букву l. Підставте її до інших букв, що розташовані на одній з граней і підберіть слово — має вийти trial.

Один із замків відкриється, далі під буквами відкриється грань і доведеться вирішити ще одну головоломку. Прочитайте записку, що нагорі, і відкрийте кришку. Далі слід невелика міні-гра, де ви повинні зробити так, щоб всі світяться кола були спрямовані наверх. Міні-гра досить проста.

Продовження слід…

Сьогодні розглянемо нову гру на андроїд the room: old sins, а нижче опишемо проходження головоломок в холі, шанувальників збереться досить будемо наповнювати статтю наступними рівнями.
Хто ще не в курсі the room: old sins-нова гра від fireproof games, випущена в січні 2018. Неймовірна головоломка, оповита таємницею гри з красивим, майже відчутним світом 3d всередині.

Сюжет гри показує нам історію про несподіване зникнення хизованого інженера і його великосвітської дружини, що є пунктом відправлення для пошуку важливого артефакту. У міру проходження гри, сліди вказують на горище будинку, де знаходиться вельми старовинний, незвичайний ляльковий будинок…
Поринь у світ таємниць, вивчи всі тривожні місця, досліджуй кожну туманну зачіпку, керуй дивовижними механізмами в процесі проходження і розкриття всіх таємниць садиби волдгрейв.

Функціонал і переваги в загадковій кімнаті олд сайнс:

  • бездоганна добірка головоломок-можливість досліджувати неймовірно хитромудрий ляльковий будинок, який може перетворитися за твоїм бажанням; будь-яка химерна кімната є порталом в нову дивовижну локацію.
  • простота в оволодінні-прекрасна гра, яку легко почати і дуже важко відірватися, дозволяє насолодитися ідеальним поєднанням витіюватих логічних задачок і інтуїтивно зрозумілої взаємодії з гравцем.
  • тактильне управління-приголомшливо природний ефект при натисканні, ніби чувтсвуешь кожен об’єкт під кінчиками пальців.
  • багатоскладові об’єкти-вивчити десятки промальованих до дрібниць об’єктів і встановити який з них зберігає секретні пристосування.
  • хвилююча звукова атмосфера-вражаючий музичний супровід в поєднанні з ефектним супроводом звуками виробляють неповторну розбурхує атмосферу.
  • підтримка декількох мов-російської, англійської,німецької, французької, іспанської, португальської, італійської та турецької.

Крім того, гра платна, на різних джерелах різна ціна, однак ми впевнені, що ви не пошкодуєте, якщо придбаєте the room: old sins. А якщо ви вмієте користуватися пошукачем типу гугла то без проблем знайдете і безкоштовну версію:) .

проходження the room: old sins. Хол

Ваше місцезнаходження-горище в будинку волдгрейв. Саме звідси починається проходження the room: old sins. Просто виконуйте те, що вам говорять. Зверніть увагу на світильник, спробуйте його включити, натиснувши на тумблер. Не працює. Вивчаємо речі у валізі: відкриваємо замок і хапаємо викрутку. Після-відкрийте журнал eos.
Відкриваємо викруткою кришку лампи і знімаємо її. А тепер-перша загадка! працюйте двома: одним пальцем тягнемо верхню частину вліво, а інший вгору підтягуємо нижню частину. Далі, тягнемо верхню частину акуратно направо, щоб не втратити деталь, яку ви підняли. Вийшло? якщо так-включиться світло.
А тепер ляльковий будинок. Для початку вивчіть ворота. Монетку в центрі поверніть проти годинникової стрілки і ворота будуть розблоковані. Щоб відкрилася дверцята лялькового будиночка, вам необхідно відкрити обидві віконниці.
Наступний крок-назад до вашої валізи і уважно огляньте його збоку. Візьміть важіль і перетягніть його нижче — вам відкриється секретний відсік, в якому лежить збільшувач-він ваш. У своїх інструментах досліджуйте збільшувач і знайдіть маленький золотий шматочок. Тягнемо його і відкриваємо лупу — він запрацює.

Перевірте чи заробив збільшувач у валізі. Ви повинні побачити написи-find the null, break the seal. Поверніться до лялькового будинку і використовуйте лупу, щоб розглянути, що там. Рухаємо світильник, стілець і картину і йдемо далі. Візьміть лупу і натисніть два рази-увійдіть в хол.

Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

Беремо зі столу книгу і читаємо лист від абігейл. Для отримання мідної монети можна розгорнути сектор знизу коробочки, в якій головоломка.
Відкриваємо предмет в інструментах і розкидаємо шматочки, потім створюємо нову фігуру.

Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

Монетку покладіть в центр коробки, після використовуйте збільшувач для круглої частини. Візьміть пару коліс і зробіть малюнок по контуру. Тепер візьміть щит.

Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

Закрийте збільшення і йдіть з приміщення. Вгорі лялькового будинку є осередок для вашого щита. Помістіть його в клітинку. Здадуться знаки, затисніть і притримуйте середній, щоб знаки згасли.

Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

У будиночку ляльок з’явиться пара постаментів. Зліва-порожній, праворуч-фігурка оленя. Переверніть фігурку так, щоб стрілки поєдналися. Тепер беремо монетку.
Повертайтеся в хол. Відкрийте монетку в інструментах і покладіть її в іншу клітинку коробки з головоломками, після вирішите загадку. Візьміть механічну панельку.

Проходження гри the room 1. The room: old sins проходження-робочий кабінет

Верхівка коробки відкриється і вам випаде можливість вирішити цілий епізод головоломок. Двома пальцями паралельно натискайте на кнопки одного кольору. Для обертання кола рухайте скло. Перемикач необхідно застосовувати для фіксування скляних частин на місці. Як тільки ви заберете артефакт, значить ви завершили проходження холу в олд сайнс.

Висновок

Відписуйтеся в коментарях як вам гра і чи викликає труднощі проходження the room: old sins. За вашими запитами обов’язково доповнимо статтю, а ще краще викладемо відео проходження. Напишіть в які головоломки та ігри на логіку ви граєте і що найбільше запам’яталося, викликало труднощі.

Глава 1. Навчання.

Затискаємо лфм, оглядаємо шафка з усіх боків. Двічі клацаємо по верху шафки. Витягуємо з конверта лист. Забираємо ключ. Нас переміщують до скриньки. Крутимо кришку шкатулки, поки замок не співпаде. Використовуємо ключ на замок шкатулки. Забираємо окуляр.він з’явиться в правій частині екрана. При натисканні нічого не відбувається-не вистачає деталі.
Клацаємо по записці, читаємо загадку:»нагодуй мене і я буду жити, напої мене і я помру». Відгадка-вогонь.
На ніжках шафки знаходимо символ вогню (fire) і натисніть на нього. Беремо ключ і вивчаємо його в інвентарі.
Плібліжаемся до даної стінки:
Відсуваємо пластинку. Юзаємо ключ. Дістаємо пластину.
Шукаємо стінку з табличкою виробника.
Відкручуємо болтик, використовуючи знайдену пластину. Дістаємо скло для окуляра, клацаємо по ньому і бачимо різні символи.
Йдемо до цієї частини:
Наближаємося до віконця над колом і відсуваємо шторку. Кінцевик ключа, повертаємо на 90°, вставляємо в замок.
Клацаємо по окуляру і відновлюємо малюнок, обертаючи кола.

Навчання закінчено.

Замок 1

Оглядаємо шкатулку в окулярі і помічаємо відбитки пальців. Знаходимо давню книгу. Розглядаємо в інвентарі, вирішуємо головоломку і забираємо ключ. У ніші, звідки взяли книгу, бачимо підказку.
Повертаємо шкатулку стороною з квадратом з кодовим замком всередині. Клацаємо по окуляру. Бачимо цифри

  • ліво 5.
  • право 7.
  • низ 6.
  • верх 2.

встановлюємо цифри, опускаємо важіль.
Автоматом переходимо далі. Дивимося на ліву сторону шкатулки. Там відкидаємо гачок і вставляємо ключ. Оглядаємо ніжки головної шкатулки.
Знаходимо гніт. Наближаємося до скриньки-механізму і вставляємо гніт в отвір, крутимо коліщатко для іскри. Тягнемо важіль вгору.
Повертаємося до цієї сторони шкатулки:
Дивимося на круглу частину зліва, наближаємося, обертаємо кільце. Дістаємо телескоп. В інвентарі розкриваємо його. Встановлюємо в пристрій. Дивимося в телескоп з окуляром і бачимо підказку – trial. Автоматом йдемо далі і з окуляром складаємо картинку. Забираємо букву l. Знову повертаємося до сторони з замком в центрі.
Встановлюємо букву і виставляємо слово trial.
Перший замок відкритий.

Переднами сейф. Дивимося на нього зверху. Перетягуємо бігунок.
Обертаємо площину поки всеЛампочки не загоряться. Справа висувається полку. Складаємо малюнок, включивши окуляр. З’являється отвір для ключа. Оглядаємо скриньку в його пошуках.
На одній зі сторін шкатулки знаходяться чотири віконця з мінливими символами. Виставляємо: забираємо ключ. Застосовуємо його. Висуваємо ящик, забираємо ключ. Відкриваємо їм сейф. Дістаємо з сейфа зірку. На вершині шкатулки для неї є місце. Забираємо «кільце» і встановлюємо його на циферблат сейфа (на лівій стіні).
Повертаємо покажчик на кільці штирькам по сторонам, розгадуючи загадку.
На висунувся циліндрі виставляємо значення: 2 зліва і 5 справа.
Забираємо ключ. Знаходимо для нього свердловину.
Відкриваємо сейф. Забираємо з нього пластинку.
Переходимо сюди і встановлюємо пластину на коло:
Другий замок відкритий.

З стінки виїжджає новий пристрій. Дивимося на його ліву сторону. Бачимо перемикач, який ми пересуваємо вліво. Крутимо рукоятку і вершина шкатулки піднімається.
На одній з граней є закритий ящик. Щоб відкрити його, потрібно встановити затискачі в потрібне положення. Кожен затиск регулюється поворотним колесом.
Лівий верхній знаходиться на ніжці праворуч від ящика.
Правий верхній за шторкою на правій стінці пристрою.
Лівий нижній під фігуркою на вершині шкатулки.
Правий нижній праворуч від рукоятки на лівій стороні пристрою.
Повернувши все як треба, ми забираємо шестерінку і ремінь. Переміщаємося до шестерневого механізму. Встановлюємо шестірню на вісь над великою шестернею, і крутимо рукоятку. Забираємо викрутку. Переходимо до правої сторони пристрою. Відкручуємо гвинти. Знайшовши момент, натискаємо на кнопку в відкрився механізмі, щоб отримати доступ до ключа.
Шукаємо на верху шкатулки незвичайну форму для ключа. В інвентарі виставляємо кінцевик ключа як потрібно. Забираємо шестерінку. Переміщаємося до механізму з шесернями. Встановлюємо шестерінку на вісь зліва, переводимо перемикач в праве положення і крутимо рукоятку проти годинникової стрілки. Автоматом переходимо до іншої частини пристрою і забираємо чергову шестерінку. Повертаємося до механізму. Переставляємо шестерінки і використовуємо ремінь таким чином:
Крутимо рукоятку. Автоматично переміщаємося до лицьової сторони пристрою.
Натискаємо на кнопку зліва вгорі. Дістаємо трубку і оглядаємо її в інвентарі. В результаті отримуємо ключ і стару фотографію, на зворотному боці якої знаходяться цифри. Ключем відкриваємо панель на правій стороні пристрою. Відтворюємо малюнок, за допомогою окуляра. Отримуємо щит. Віддаємо його фігурці на вершині шкатулки. Забираємо камінчик. Встановлюємо камінь в виїмку на лицьовій стороні пристрою. Клацаємо по окуляру і виставляємо час – 6:05.
Третій замок відкритий.

Дивимося на грань шкатулки з табличкою виробника.
Відсуваємо табличку в сторону, жамкаем на важіль. Забираємо шкатулку. Вивчаємо її в інвентарі і пересуваємо кульку з лівої частини в праву, крутячи борозенки. Забираємо ключ.
Переміщаємося до сторони шкатулки з замковою щілиною. Вставляємо ключ.

  • обертаємо диск наліво, до п’ятого штирька.
  • потім повертаємо в початок і вправо до четвертого штирька.
  • обертаємо диск вліво до кінця.
  • обертаємо диск вправо до кінця.

висувається якийсь механізм. Вставляємо туди фото, клацаємо по окуляру і дивимося в лінзу. Отримуємо підказку. Слово-sigil. Забираємо»невеликий дерев’яний кілочок». Переміщаємося до сторони шкатулки з буковй q, надягаємо окуляр.
Суть головоломки-очистити центр, зсунувши непотрібні пластинки в сторону. У звільнився отвір вставляємо кілочок. Вводимо слово sigil. Забираємо кристал.
Обертаємо шкатулку, відшукуємо місце куди можна вставити кристал. Встановлюємо, фокусуємо промінь, крутячи коліщатка. Забираємо маховик.
У нижній частині шкатулки знаходимо потрібне нам отвір. Вставляємо в нього маховик.
Витягуємо ящик, забираємо пристрій для відбиття світла. Натискаємо на кнопку в днище ящика, забираємо частину карти. Пристрій для відбиття світла вставляємо в отвір вгорі променя. Автоматом наближаємося до пристрою з кнопками. Натискаємо на кнопку зліва. Крутимо шкатулку вліво. Натискаючи на своєму шляху на кнопки. З відкрився відділення забираємо ключ. Повертаємося до пристрою з двома кнопками, проробляємо ту ж операцію, тільки натискаємо на праву кнопку і крутимо, відповідно, вправо. Зі схованки забираємо шматок карти.
Переміщаємося до стінки шкатулки з вирізом під складний ключ.
В інвентарі встановлюємо потрібне положення ключів. Забираємо відображає пристрій і встановлюємо його туди, де знаходиться його побратим. У відкрився відділення, клацаємо по окуляру. Рухаючи бігунки, проводимо промінь через всі відбивачі.
Зі схованки забираємо»шматок карти дивної форми». Встановлюємо шматки карти на глобус. Забираємо»мідну ручку зі штирьком квадратної форми».
Дивимося на стінку шкатулки. Вставляємо ручку, розвигаем шторки і клацаємо по окуляру.
Выстраеваем малюнок. Беремо «хитромудру дерев’яну коробку». В інвентарі крутимо дно коробки, поєднуючи лінії зі стрілками.
Вставляємо її в отвір у верхній частині шкатулки.
Дивимося в висунувся телескоп. Запам’ятовуємо розташування. Переміщаємося до сторони, зліва від глобуса. Запалюємо зірки, як в побаченому сузір’ї.
Беремо останню частину карти. Встановлюємо шматок карти на глобус, тягнемо за важіль.

Дивимося на величезномний компас. (рис. 1) переводимо голубенький важіль і забираємо ручку. Відсуваємося, переходимо лівіше.
Розглядаємо прямокутник. (рис. 2) жамкаем на нього, вставляємо в отвір ручку, обертаємо. На краю кришки піднімаються панелі. Автоматом переходимо до пульта управління. Натискаємо на кнопку і планети починають рухатися. Ззаду піднятих панелей з’являється екран. Переміщаємося до нього, використовуємо окуляр, і двічі клацаємо по екрану. Обертаючи підставку складаємо малюнок.
Забираємо кинджал. Встановлюємо його в центр карти.
Через окуляр дивимося на екран і бачимо підказку. Переміщаємося до панелі з квадратиками. Жамкаем на квадрати, виставляючи потрібний візерунок.
Жамкаем на кнопку і планети починають обертатися. Переходимо до екрану, дивимося через окуляр. Бачимо іншу підказку. Переміщаємося до панелі з квадратами і знову вибиваємо потрібний візерунок.
Знову дивимося на екран через окуляр. Складаємо малюнок і забираємо амулет.

Переміщаємося до круглого піднесення на краю шкатулки, і застосовуємо на нього амулет. Повертаємо амулет, поєднуючи стрілки на обертовому диску в центрі. Поєднавши стрілки, переміщаємося до екрану, і дивимося на підказку. Так робимо з усіма стрілками, запам’ятовуючи розташування квадратиків. У підсумку на камінчиках вибиваємо наступне:

Забираємо джерело енергії. І переходимо до екрану, на який дивимося через окуляр. І ми рухаємося і наближаємося до цієї конструкції. Складаємо малюнок. Після встановлюємо джерело в центр.

Читаємо записку (підказка — ноти сі і фа ).
Дивимося на стіл через окуляр.
Наближаємося до відбитку руки. Складаємо малюнок долоні. Знімаємо окуляр і оглядаємо платформу, знаходимо бігунок і переводимо його. Забираємо»маленьку шестерінку».
Дивимося на бічну частину стільниці. Наближаємося, переводимо бігунок.
Встановлюємо шестерінку на вісь. Натискаємо на кнопку.
Перемістившись на наступну головоломку ми ведемо бігунок по лінії таким чином, щоб всі штучки загорілися. Потім у нас відкриваються додаткові канавки. Заводимо бігунок в канавку в нижній частині, повертаємо важіль.
Забираємо предмет. Розглядаємо його в інвентарі. На вершині сфери знаходиться малюнок, який ми повертаємо.
Натискаємо на кнопку. Забираємо»маленьку шестерінку».
Дивимося на бічну поверхню стільниці, це підказка.
Переміщаємося туди, де зображені символи. Наближаємося до розташованої праворуч від символів коробочці. Відкриваємо, расствляем бігунки.
Автоматом переміщаємося далі. Забираємо «монету». Наближаємося туди, куди ставили першу нашу шестерінку.
Встановлюємо ту, яка у нас є, на вісь. Натискаємо на кнопку і переміщаємося далі. Тягнемо за ручку, виймаємо з ящика «ключ дивної форми».
Дивимося на бічну частину шкатулки.
Туди вставляємо ключ. Забираємо «металеву ручку». Повертаємося до ключа. Переводимо його в нижнє праве положення. У з’явився над ключем віконці опускаємо бігунок вниз. Автоматом переміщаємося до закритої ніші. Повертаємося до ключа, переводимо його в нижнє ліве положення. Слідуємо до ніші, з верхнього відділення забираємо ключ.
Застосовуємо ключ до замкової щілини на поверхні шкатулки.
Повертаємо ключ і відкриваються шторки. Перед нами з’являється віконце з обертовим барабаном, на якому зображені символи. Відсуваємося, переміщаємося знову до ключа, який встановлюється в три положення. Ставимо ключ у верхнє положення. Повертаємося, запам’ятовуємо символи в двох віконцях.
Переводимо перший ключ в ліве положення. Повертаємося до барабану в віконці, виставляємо зображення, яке було в віконці зліва. Переводимо ключ в праве положення, і в віконці виставляємо символ, який був у віконці праворуч. Відкриваються дві кнопки. Переводимо ключ у верхнє положення. Натискаємо на кнопки.
Далі переміщаємося до обертовихБарабанів з цифрами, потім-до трьох стрижнів. Через окуляр дивимося на стрижні, міняємо їх положення, щоб отримати підказку.
Набираємо на барабанах 573. Автоматом рухаємося далі. Вирішити головоломку ми поки не можемо-у нас немає деяких деталей.
Дивимося на бічну поверхню стільниці.
Встановлюємо ручку, повертаємо. Відкривається музична головоломка.
Натискаємо на клавіші нот сі і фа.
У поглиблення кладемо монету. Натискаємо на кнопку. Повторюємо програється мелодію. Забираємо дві «металеві ручки». Повертаємося до екрану, вставляємо ручки. Дивимося на екран через окуляр. Бачимо куб, на гранях якого розташовані порожні осередки.
Верхньою ручкою повертаємо куб у вертикальній проекції, нижньої – в горизонтальній. Дивимося на зворотну сторону екрану. Головоломка полягає в тому, щоб завести чотири пластини, що знаходяться з боків куба на порожні осередки.
Вирішивши завдання, отримуємо «червоний дорогоцінний камінь в металевій пластині». Відсувати.
Автоматично переміщаємося до головоломки. Наближаємося до екрану праворуч. Вирішуємо головоломку просуваючи пластину з каменем в нижню осередок ромба. Заводимо камінь, дивимося на іншу сторону-забираємо його.
Виконавши завдання, дивимося через окуляр, поєднуємо два малюнки.
Слід схожа головоломка. Складаємо ще один малюнок.

Гра пройдена.