Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

14

Слідує за іншою в знаменитій серії the room. Нова розробка студії fireproof games, the room: old sins — це четверта гра в серії пазлерів і, сподіваємося, не остання. Таємнича атмосфера, чудова графіка та розумні головоломки приваблювали і все ще приваблюють геймерів, тому популярність the room не дивно.

The room: old sins починається з навчального рівня, який має на увазі, що ви могли не грати в попередні ігри серії, а значить, незнайомі з управлінням і особливостями геймплея. Незважаючи на наявність туторіала, навіть в першій кімнаті є свої нюанси, про які ми спробуємо вам розповісти, щоб прискорити ваше проходження.

Отже, все починається з горища. Нагадуємо вам механіку управління:

  • подвійний тап на будь-якому об’єкті збільшує і наближає його для детального розгляду.
  • щипковий рух пальцями повертає предмети до їх початкового розміру.
  • тап по предмету переміщує його в інвентар, слоти якого розташовані в лівій частині екрана. Будь-який з цих предметів можна в подальшому дістати з інвентарю і розглянути ближче.

Як і у всіх попередніх іграх серії the room, тут є безліч інтерактивних об’єктів. Дослідити деякі з них вам допоможе туторіал. Завдяки йому ви без проблем повернете вимикач на прожекторі, відкриєте кейс і дістанете викрутку. Щоб читати записи в блокноті, просто натисніть і утримуйте сторінку, а потім перетягніть її в сторону, щоб перейти до наступної.

Ваше перше самостійне завдання-відремонтувати прожектор. Для цього вам знадобиться викрутка, яка лежить в інвентарі. Перетягніть її до лівої частини панелі, потім тапніте по викрутці і, утримуючи її, проведіть пальцем за годинниковою стрілкою, щоб відкрити панель.

Всередині вас чекає схема, яку потрібно привести в порядок. З’єднайте дві золотистих частини один з одним-це зажадає роботи двома руками. В результаті, прожектор загориться, висвітлюючи ляльковий будиночок.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Тапніте по будиночку двічі, і, коли він наблизиться, зверніть увагу на ворота спереду. Якщо ви тапнете по символу, зображеному в центрі воріт, і утримаєте його, ви зможете обертати його проти годинникової стрілки до тих пір, поки ворота не відкриються. Залиште ворота відкритими, щоб потім відкрити двері будиночка.

Поверніться до кейса, поверніть його правою стороною до себе і опустіть ручку вниз. У відкритому відсіку ви виявите окуляр, який необхідно помістити в інвентар. Потім вам доведеться відкрити окуляр, повернувши золотий важіль на його корпусі вниз. Тепер він готовий до використання.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Одягніть окуляр і поверніться до лялькового будиночка. У його холі є три переміщуваних об’єкта. Пересуньте стілець до упору вліво, картину – в самий верх, а люстру – в центр. Так ви вирівняєте коридор і зможете пройти по ньому.

Тепер ви знаходитесь прямо у фойє лялькового (або вже справжнього) будиночка. Знову надіньте окуляр і двічі тапніте по символу на двері, щоб увійти.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Вітаємо-перша кімната пройдена, але the room: old sins готує для вас безліч нових головоломок і сюрпризів. Будьте готові до них, запасайтеся часом, кмітливістю і увагою – чергові кімнати чекають.

Якщо у вас виникають проблеми при проходженні гри room, ви завжди можете скористатися нашими порадами та інформацією до дії. Ми детально описуємо кроки, які необхідно виконати, щоб повністю пройти гру room . У найбільш складних місцях ми додаємо картинки, які можуть вам допомогти. Проходження room читайте у нас на сайті.

Туторіал

Спочатку вам треба озирнутися, на столі побачите конверт, прочитайте лист. Прочитайте його, потім заберіть ключ. Потім справа буде стояти річ, поверніть кришку і відкрийте її ключем. Заберіть механізм, потім подивіться вниз на ніжки. Зліва знизу від дверей буде напис fire і стрілка вгору, відкрутіть ніжку, заберіть звідти ключ. Потім його необхідно один раз прокрутити і засунути ключ в середину двері, де відкрита замкова щілина. Зліва відкриється потаємне місце, заберіть звідти відмичку.

Останню застосуйте до логотипу, який знаходиться збоку шафи. Відкрутіть логотип і заберіть в середині скло. Далі знайдіть ту сторону шаф, де знаходиться велике коло в середині. Один раз поверніть ключ, щоб підібрати правильне його положення і відкрийте. Потім необхідно зібрати малюнок, рухаючи деталі. Повинен вийти візерунок, щоб знизу було два трикутника і один зверху. Виглядає це так:

Рівень 1

Перед вами скринька і три замки, які потрібно відкрити. Необхідно оглянути її з різних сторін і ззаду ви побачите щось схоже на рентген. Вам треба знайти 4 цифри, щоб відкрити замок. За годинниковою стрілкою-2, 7, 6, 5. Увімкніть кнопку, і відкриється проектор збоку. Щоб його зібрати-треба взяти кілька деталей. Збоку ви побачите чотири кнопки, до яких необхідно підібрати символи. Всі вони знаходяться на скриньці. Повинно вийти так.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Візьміть ключ і знову огляньте шкатулку. Знайдіть грань, де по центру буде знаходитися коло (дивимося малюнок).

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Зліва прокрутіть круглу штуку, звідки візьміть телескоп. Вставте його в проектор, потім окрутіть ніжку, яка знаходиться праворуч від проектора, і візьміть звідти гніт, підпаліть його, а важіль підніміть вгору. Далі вам треба завести шарманку, для цього теж потрібен ключ.

Для цього спочатку знайдіть ту грань, де знаходиться квадрат і в середині замкова щілина. Скористайтеся рентгеном, який покаже, що в одному з круглих з’єднань буде книга. Щоб її відкрити, вирішите невелику задачу, ось рішення. Потім заберіть ключ.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Заведіть проектор, подивіться в нього і побачите фотографію. Відкрийте коло, що ліворуч і вирішіть невелике завдання. Відкриється дверцята зліва, заберіть букву l. Підставте її до інших букв, що розташовані на одній з граней і підберіть слово — має вийти trial.

Один із замків відкриється, далі під буквами відкриється грань і доведеться вирішити ще одну головоломку. Прочитайте записку, що нагорі, і відкрийте кришку. Далі слід невелика міні-гра, де ви повинні зробити так, щоб всі світяться кола були спрямовані наверх. Міні-гра досить проста.

Продовження слід…

1. Подивіться на артефакт в сумці. Натисніть і утримуйте символ посередині, щоб відкрити його. Візьміть лебедину фігурку.

2. Помістіть фігурку лебедя на лівий п’єдестал, щоб отримати модель лампи.

3. Помістіть модель лампи на вуличний ліхтар, щоб отримати доступ до всього лялькового будинку.

4. Знайдіть те, що схоже на декоративну металеву панель і помістіть нашу панель з інвентарю поруч з нею. Потім змініть візерунок на ньому, як дзеркальне зображення візерунка зліва.

5. Пройдіть в з’явилася кімнату. Відкрийте книгу і прочитайте новий запис, це від едварда.

6. Підійдіть до столу праворуч. Знайдіть головоломку біля підніжжя праворуч і вирішите її. Посуньте маленьку кругову деталь до жолудь, потім до квітки, а потім до дерева. Потягніть ручку, яка з’явиться.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

7. Одягніть окуляр і дозвольте головоломку 3d-алмазу.

8. Підніміть ручку, яка відкривається. Нам все ще не вистачає елемента, схожого на хрест. Але ви можете протягнути маленький золотий куля праворуч, щоб відкрити прихований відсік і отримати кресало.

9. Поки ви тут, зверніть увагу, що якщо витягнути зелений ящик, він повертає шматочок схожий на pac-man. Витягніть ящик так, щоб отвір був навколо кута ящика.

10. Пройдіть по кімнаті і відкрийте нижній ящик сейфа, щоб отримати медальйон з чотирма отворами.

11. Поверніться до столу і поставте медальйон на хресті. Обертайте колесо навколо нього і заберіть фігурну металеву деталь.

12. Використовуйте фігурну металеву деталь на маленькому хрестику зліва, поверніть його, щоб відкрити іншу панель.

13. Використовуйте окуляр для вирішення ще однієї 3d-головоломку.

14. Відкривається нове відділення. Зверніть увагу на кнопку внизу праворуч. Натисніть її, потім натисніть на два циліндри. Відкрийте ящик і зверніть увагу, що шматок pac-man обертається. Поверніть його в правильне положення. Візьміть рукоятку.

15. Відкрийте панель у верхній частині ящика. Перетягніть рукоятку на механізму, потім крутите їй, щоб перемістити сині трикутники до форм трикутника, а червоні місяця до форм місяця. Підніміть ручку і заберіть частину моделі колодязя.

16. Зверніть увагу, що коли ви тягнете за ручку, чергова частина pac-man обертається. Витягніть ручку достатньо, щоб деталь перебувала в правильному положенні.

17. Поверніться до огляду лялькового будинку і знайдіть отвір для розміщення колодязя. Опустіть відро, щоб розблокувати кухню.

18. Відвідайте кухню. Прочитайте книгу на столі.

19. Поверніть вліво, щобЩоб побачити решітку, витягніть стрижень за допомогою ручки. Підніміть маленькі дверцята. Там є пляшка, але ви ще не можете дотягнутися до неї.

21. Подивіться на етикетку під дзвіночками. Там невеликий гвинт, що утримує панель на місці. Поверніть його, щоб прибрати і побачити чотири символи.

22. Тепер використовуйте окуляр, щоб побачити три символи на дзвонах — коло, лінію і трикутник. Потягніть рукоятки, щоб зателефонувати в дзвони в порядку, зазначеному нижче. Якщо символ складається з двох дзвонів, одночасно дзвоніть в обидва дзвони. Візьміть чорнильницю з висувного ящика, який відкриється.

23. Перейдіть в піч і поверніть ручку, щоб відкрити ліву замкнені двері. Використовуйте окуляр, щоб побачити головоломку і вирішити її. Вам потрібно крутити жовті частини, щоб при повороті колеса в нижній області, білі блоки могли проходити навколо або через них. Потім візьміть маленьке колесо.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

24. Поверніться в робочий кабінет. Помістіть чорнильницю поруч з книгами на столі, відкрийте кришку і натисніть кнопку.

25. Подивіться на праву сторону столу. Потягніть нижню ручку вгору, щоб відкрити два символи. Один з них динамічний, інший-статичний. Запам’ятайте символ, який статичний, і потягніть ручку назад.

26. Тепер перемістіть маленький золотий повзунок вправо, щоб зафіксувати нижню панель на місці. Підніміть за ручку верхню панель, щоб відкрити ще два символи. Запам’ятовуйте лівий і змініть правий, щоб він відповідав тому, який ви бачили знизу.

27. Тепер поверніться вниз і змініть лівий символ на той, який запам’ятали зверху. Висунеться ящик.

28. Відкрийте ящик і візьміть дивний фрагмент емалі. Також не забудьте залишити ящик відкритим по золотим лініях. Це дозволить правильно повернути останню частину pac-man.

29. Тепер ви можете відкрити панель, яка була закріплена чотирма шматочками pac-man. Там є плаваючі частинки. Одягніть окуляр і двічі натисніть на частинки, щоб потрапити всередину столу.

30. Використовуйте два важелі і колесо, щоб перемістити шестерню уздовж доріжки. В кінцевому рахунку, всі три маленькі частини треку повинні вишикуватися уздовж центру, це дозволить повернути велику шестерню внизу. Заберіть ручку модельного насоса, а стіл прийме первісний вигляд.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

31. Покиньте робочий кабінет і знайдіть насос на ляльковому будиночку. Додайте до нього ручку і включиться вода на кухні, вирушайте туди.

32. Тепер, коли біжить вода, ви можете дістатися до скляної пляшки, яка плаває під гратами. Візьми її. Відкрутіть кришку і витягніть порвану фотографію.

33. Повертайтеся в робочий кабінет. Додайте фрагмент розірваної фотографії в рамку над столом. Використовуйте окуляр, щоб побачити чотири символи на ній.

34. Прямо під фото поїзда знаходиться циферблат з символами на ньому. Поверніть його так, щоб він вказував на ці чотири символи в правильному порядку.

35. З’явиться модельний поїзд! додайте маленьке колесо в поїзд і потягніть металевий стрижень вправо, щоб з’єднати обидва колеса, ваша мета крутити колеса і переставляти стрижень, так щоб край останнього потрапив в золоте поглиблення правого колеса. Забирайте металевий штир.

36. Помістіть металевий штир на задній частині поїзда і відкрийте ящик для отримання металевого прута.

37. Додайте металевий прут до коліс, а потім візьміть металеву решітку. Відкрийте її в інвентарі за допомогою золотого вентиляційного отвору на передню частину поїзда. Візьміть l-подібний з’єднувач.

38. Помістіть l-подібний з’єднувач на трикутник. У задній частині поїзда відкриється вікно. Використовуйте окуляр, а потім двічі натисніть на червоні частинки, щоб потрапити всередину.

39. Крутите два вентиля по черзі, поки крізь вікно не побачите отвори, з яких видніються колеса.

40. Поверніться кпоезду і крутите два колеса вгору. Потім полізайте знову всередину. Використовуйте окуляр дивіться у вікна, щоб побачити цифри 25 в одному, а букви bf — в іншому.

41. Відправляйтеся до передньої частини поїзда і введіть 25bf в кодовий замок. відкрийте двері, і заберіть ключ .

42. Поверніться в поїзд і потягніть важіль, щоб відкрити дві заслінки. Вони виглядають як крила сонечок. Вставте ключ і поверніть його, щоб закінчити з поїздом.

43. Тепер потягніть важіль під колесами, щоб відкрити кришку столу. Прочитайте книгу на столі, відкрийте коробку, і отримаєте модель димоходу.

44. Покиньте робочий кабінет і знайдіть місце для установки димоходу. Використовуючи окуляр повертайте колесо, щоб відтворити символ на цеглі. Для цього вам потрібно дивитися під кутом. Тепер можна отримати доступ до кімнати дивин.

45. Увійдіть в кімнату дивин. Прочитайте книгу на столі. Потім поверніться назад і відкрийте скляну коробку. Візьміть фрагмент карти.

46. Додайте фрагмент карти на земну кулю. Переконайтеся, що вона знаходиться в потрібному місці. Потім поверніть земну кулю так, щоб червоний символ знаходився під склом нагорі. Використовуйте окуляр, отримайте доступ до головоломки. Вам необхідно перетягнути святиться сферу на білий коло у верхній частині вежі. У міру необхідності поверніть секції вежі.

47. Візьміть ще один фрагмент карти з ящика і додайте його на карту. Вирішіть таку ж головоломку як в пункті 46. Заберіть вирізаний шматок дерева.

48. Огляньте задню стіну, там важать дві маски. Додайте вирізаний кусокдерева в ліву, а потім перемістіть очі, брови і пір’я навколо нього, так щоб вона відповідала масці справа. Не забудьте відкрити рот! візьміть останню частину карти.

49. Додайте фрагмент карти на земну кулю і вирішите останню загадку зі світиться сферою. Потягніть ручку на земній кулі, щоб відкрити лазерну головоломку.

50. Вирішіть лазерну загадку, переміщаючи відбивачі навколо дошки. Візьміть маску анубіса .

51. Помістіть маску анубіса на стіну між двома іншими масками, а потім вийміть дорогоцінний камінь з його рота.

52. Перейдіть до скляного корпусу праворуч і відкрийте ліву сторону. Помістіть дорогоцінний камінь в порожній слот, а потім візьміть декоративний праска з ящика.

53. Вивчіть декоративний праска, використовуйте повзунки, щоб відкрити його. Послабте всі елементи всередині, щоб ви могли зняти ручку. Тепер у вас є металева ручка.

54. Перейдіть до моделі анатомії людської спини. Додайте дивний фрагмент емалі до чола, щоб відкрити кришку ока.

55. Опустіть перемикач праворуч від моделі, щоб включити рентгенівський апарат. Потім за допомогою кнопок зі стрілками переміщайтеся вгору і вниз по тілу, щоб оглянути дивні символи. Їх повинно бути три. На стегні, на верхній частині стегна і на коліні.

56. Підійдіть до грудей і змініть циферблати відповідно до цих трьох символів, грунтуючись на тому, яка точка трикутників вказувала на кожен. Його груди відкриється, але нам нема чого вкладати всередину. Тому доведеться повернутися до цього пізніше.

57. Залиште кімнату і поверніться на кухню. У духовці є двері без ручки. Помістіть її туди і поверніть, щоб відкрити двері. Помістіть кресало всередину і поверніть рукоятку, щоб запалити вугілля. відкрийте ящик знизу, і заберіть маховик вентиля.

58. Перемістіться до водопровідної труби і додайте до неї рукоятку клапана. Поверніть його так, щоб стрілка вказувала вправо. Вода попрямує в іншу кімнату.

59. Поверніться до лялькового будиночка. Тамслева по трубах проходить пар! потягніть перший важіль вниз, щоб пар відправився до другої труби. Поверніть наступний важіль, щоб затримати пар всередині контейнера, і опустити шматок труби. Потягніть важіль вниз, щоб утримувати шматок труби на місці, потім поверніть наступну ручку, щоб пар рухався далі. Тепер латунна сфера. Поверніть кожну з труб на ній, щоб вони вказували направо. Потім поверніть ручку, щоб відправити пару через них. Вуаля, ви можете відкрити сейф!

60. Візьміть трубний роз’єм з сейфа. Поверніть ручку, щоб вимкнути пар і направити всі три труби на сферу вгору. Додайте з’єднувач труби і потягніть ручку вниз, щоб з’єднати труби.

61. Тепер підійдіть до машини посередині кімнати і потягніть всі важелі вправо, щоб ви могли забрати дивний артефакт. Спостерігайте за тим, як робочий кабінет буде знищений!

повне проходження the room: old sins

— робочий кабінет— — — — — — —

Глава 1. Навчання.

Затискаємо лфм, оглядаємо шафка з усіх боків. Двічі клацаємо по верху шафки. Витягуємо з конверта лист. Забираємо ключ. Нас переміщують до скриньки. Крутимо кришку шкатулки, поки замок не співпаде. Використовуємо ключ на замок шкатулки. Забираємо окуляр.він з’явиться в правій частині екрана. При натисканні нічого не відбувається-не вистачає деталі.
Клацаємо по записці, читаємо загадку:»нагодуй мене і я буду жити, напої мене і я помру». Відгадка-вогонь.
На ніжках шафкиЗнаходимо символ вогню (fire) і натисніть на нього. Беремо ключ і вивчаємо його в інвентарі.
Плібліжаемся до даної стінки:
Відсуваємо пластинку. Юзаємо ключ. Дістаємо пластину.
Шукаємо стінку з табличкою виробника.
Відкручуємо болтик, використовуючи знайдену пластину. Дістаємо скло для окуляра, клацаємо по ньому і бачимо різні символи.
Йдемо до цієї частини:
Наближаємося до віконця над колом і відсуваємо шторку. Кінцевик ключа, повертаємо на 90°, вставляємо в замок.
Клацаємо по окуляру і відновлюємо малюнок, обертаючи кола.

Навчання закінчено.

Замок 1

Оглядаємо шкатулку в окулярі і помічаємо відбитки пальців. Знаходимо давню книгу. Розглядаємо в інвентарі, вирішуємо головоломку і забираємо ключ. У ніші, звідки взяли книгу, бачимо підказку.
Повертаємо шкатулку стороною з квадратом з кодовим замком всередині. Клацаємо по окуляру. Бачимо цифри

  • ліво 5.
  • право 7.
  • низ 6.
  • верх 2.

встановлюємо цифри, опускаємо важіль.
Автоматом переходимо далі. Дивимося на ліву сторону шкатулки. Там відкидаємо гачок і вставляємо ключ. Оглядаємо ніжки головної шкатулки.
Знаходимо гніт. Наближаємося до скриньки-механізму і вставляємо гніт в отвір, крутимо коліщатко для іскри. Тягнемо важіль вгору.
Повертаємося до цієї сторони шкатулки:
Дивимося на круглу частину зліва, наближаємося, обертаємо кільце. Дістаємо телескоп. В інвентарі розкриваємо його. Встановлюємо в пристрій. Дивимося в телескоп з окуляром і бачимо підказку – trial. Автоматом йдемо далі і з окуляром складаємо картинку. Забираємо букву l. Знову повертаємося до сторони з замком в центрі.
Встановлюємо букву і виставляємо слово trial.
Перший замок відкритий.

Переднами сейф. Дивимося на нього зверху. Перетягуємо бігунок.
Обертаємо площину поки все лампочки не загоряться. Справа висувається полку. Складаємо малюнок, включивши окуляр. З’являється отвір для ключа. Оглядаємо скриньку в його пошуках.
На одній зі сторін шкатулки знаходяться чотири віконця з мінливими символами. Виставляємо: забираємо ключ. Застосовуємо його. Висуваємо ящик, забираємо ключ. Відкриваємо їм сейф. Дістаємо з сейфа зірку. На вершині шкатулки для неї є місце. Забираємо «кільце» і встановлюємо його на циферблат сейфа (на лівій стіні).
Повертаємо покажчик на кільці штирькам по сторонам, розгадуючи загадку.
На висунувся циліндрі виставляємо значення: 2 зліва і 5 справа.
Забираємо ключ. Знаходимо для нього свердловину.
Відкриваємо сейф. Забираємо з нього пластинку.
Переходимо сюди і встановлюємо пластину на коло:
Другий замок відкритий.

З стінки виїжджає новий пристрій. Дивимося на його ліву сторону. Бачимо перемикач, який ми пересуваємо вліво. Крутимо рукоятку і вершина шкатулки піднімається.
На одній з граней є закритий ящик. Щоб відкрити його, потрібно встановити затискачі в потрібне положення. Кожен затиск регулюється поворотним колесом.
Лівий верхній знаходиться на ніжці праворуч від ящика.
Правий верхній за шторкою на правій стінці пристрою.
Лівий нижній під фігуркою на вершині шкатулки.
Правий нижній праворуч від рукоятки на лівій стороні пристрою.
Повернувши все як треба, ми забираємо шестерінку і ремінь. Переміщаємося до шестерневого механізму. Встановлюємо шестірню на вісь над великою шестернею, і крутимо рукоятку. Забираємо викрутку. Переходимо до правої сторони пристрою. Відкручуємо гвинти. Знайшовши момент, натискаємо на кнопку в відкрився механізмі, щоб отримати доступ до ключа.
Шукаємо на верху шкатулки незвичайну форму для ключа. В інвентарі виставляємо кінцевик ключа як потрібно. Забираємо шестерінку. Переміщаємося до механізму з шесернями. Встановлюємо шестерінку на вісь зліва, переводимо перемикач в праве положення і крутимо рукоятку проти годинникової стрілки. Автоматом переходимо до іншої частини пристрою і забираємо чергову шестерінку. Повертаємося до механізму. Переставляємо шестерінки і використовуємо ремінь таким чином:
Крутимо рукоятку. Автоматично переміщаємося до лицьової сторони пристрою.
Натискаємо на кнопку зліва вгорі. Дістаємо трубку і оглядаємо її в інвентарі. В результаті отримуємо ключ і стару фотографію, на зворотному боці якої знаходяться цифри. Ключем відкриваємо панель на правій стороні пристрою. Відтворюємо малюнок, за допомогою окуляра. Отримуємо щит. Віддаємо його фігурці на вершині шкатулки. Забираємо камінчик. Встановлюємо камінь в виїмку на лицьовій стороні пристрою. Клацаємо по окуляру і виставляємо час – 6:05.
Третій замок відкритий.

Дивимося на грань шкатулки з табличкою виробника.
Відсуваємо табличку в сторону, жамкаем на важіль. Забираємо шкатулку. Вивчаємо її в інвентарі і пересуваємо кульку з лівої частини в праву, крутячи борозенки. Забираємо ключ.
Переміщаємося до сторони шкатулки з замковою щілиною. Вставляємо ключ.

  • обертаємо диск наліво, до п’ятого штирька.
  • потім повертаємо в початок і вправо до четвертого штирька.
  • обертаємо диск вліво до кінця.
  • обертаємо диск вправо до кінця.

висувається якийсь механізм. Вставляємо туди фото, клацаємо по окуляру і дивимося в лінзу. Отримуємо підказку. Слово-sigil. Забираємо»невеликий дерев’яний кілочок». Переміщаємося до сторони шкатулки з буковй q, надягаємо окуляр.
Суть головоломки-очистити центр, зсунувши непотрібні пластинки в сторону. У звільнився отвір вставляємо кілочок. Вводимо слово sigil. Забираємо кристал.
Обертаємо шкатулку, відшукуємо місце куди можна вставити кристал. Встановлюємо, фокусуємо промінь, крутячи коліщатка. Забираємо маховик.
У нижній частині шкатулки знаходимо потрібне нам отвір. Вставляємо в нього маховик.
Витягуємо ящик, забираємо пристрій для відбиття світла. Натискаємо на кнопку в днище ящика, забираємо частину карти. Пристрій для відбиття світла вставляємо в отвір вгорі променя. Автоматом наближаємося до пристрою з кнопками. Натискаємо на кнопку зліва. Крутимо шкатулку вліво. Натискаючи на своєму шляху на кнопки. З відкрився відділення забираємо ключ. Повертаємося до пристрою з двома кнопками, проробляємо ту ж операцію, тільки натискаємо на праву кнопку і крутимо, відповідно, вправо. Зі схованки забираємо шматок карти.
Переміщаємося до стінки шкатулки з вирізом під складний ключ.
В інвентарі встановлюємо потрібне положення ключів. Забираємо відображає пристрій і встановлюємо його туди, де знаходиться його побратим. У відкрився відділення, клацаємо по окуляру. Рухаючи бігунки, проводимо промінь через всі відбивачі.
Зі схованки забираємо»шматок карти дивної форми». Встановлюємо шматки карти на глобус. Забираємо»мідну ручку зі штирьком квадратної форми».
Дивимося на стінку шкатулки. Вставляємо ручку, розвигаем шторки і клацаємо по окуляру.
Выстраеваем малюнок. Беремо «хитромудру дерев’яну коробку». В інвентарі крутимо дно коробки, поєднуючи лінії зі стрілками.
Вставляємо її в отвір у верхній частині шкатулки.
Дивимося в висунувся телескоп. Запам’ятовуємо розташування. Переміщаємося до сторони, зліва від глобуса. Запалюємо зірки, як в побаченому сузір’ї.
Беремо останню частину карти. Встановлюємо шматок карти на глобус, тягнемо за важіль.

Дивимося на величезномний компас. (рис. 1) переводимо голубенький важіль і забираємо ручку. Відсуваємося, переходимо лівіше.
Розглядаємо прямокутник. (рис. 2) жамкаем на нього, вставляємо в отвір ручку, обертаємо. На краю кришки піднімаються панелі. Автоматом переходимо до пульта управління. Натискаємо на кнопку і планети починають рухатися. Ззаду піднятих панелей з’являється екран. Переміщаємося до нього, використовуємо окуляр, і двічі клацаємо по екрану. Обертаючи підставку складаємо малюнок.
Забираємо кинджал. Встановлюємо його в центр карти.
Через окуляр дивимося на екран і бачимо підказку. Переміщаємося до панелі з квадратиками. Жамкаем на квадрати, виставляючи потрібний візерунок.
Жамкаем на кнопку і планети починають обертатися. Переходимо до екрану, дивимося через окуляр. Бачимо іншу підказку. Переміщаємося до панелі з квадратами і знову вибиваємо потрібний візерунок.
Знову дивимося на екран через окуляр. Складаємо малюнок і забираємо амулет.

Переміщаємося до круглого піднесення на краю шкатулки, і застосовуємо на нього амулет. Повертаємо амулет, поєднуючи стрілки на обертовому диску в центрі. Поєднавши стрілки, переміщаємося до екрану, і дивимося на підказку. Так робимо з усіма стрілками, запам’ятовуючи розташування квадратиків. У підсумку на камінчиках вибиваємо наступне:

Забираємо джерело енергії. І переходимо до екрану, на який дивимося через окуляр. І ми рухаємося і наближаємося до цієї конструкції. Складаємо малюнок. Після встановлюємо джерело в центр.

Читаємо записку (підказка — ноти сі і фа ).
Дивимося на стіл через окуляр.
Наближаємося до відбитку руки. Складаємо малюнок долоні. Знімаємо окуляр і оглядаємо платформу, знаходимо бігунок і переводимо його. Забираємо»маленьку шестерінку».
Дивимося на бічну частину стільниці. Наближаємося, переводимо бігунок.
Встановлюємо шестерінку на вісь. Натискаємо на кнопку.
Перемістившись на наступну головоломку ми ведемо бігунок по лінії таким чином, щоб всі штучки загорілися.Потім у нас відкриваються додаткові канавки. Заводимо бігунок в канавку в нижній частині, повертаємо важіль.
Забираємо предмет. Розглядаємо його в інвентарі. На вершині сфери знаходиться малюнок, який ми повертаємо.
Натискаємо на кнопку. Забираємо»маленьку шестерінку».
Дивимося на бічну поверхню стільниці, це підказка.
Переміщаємося туди, де зображені символи. Наближаємося до розташованої праворуч від символів коробочці. Відкриваємо, расствляем бігунки.
Автоматом переміщаємося далі. Забираємо «монету». Наближаємося туди, куди ставили першу нашу шестерінку.
Встановлюємо ту, яка у нас є, на вісь. Натискаємо на кнопку і переміщаємося далі. Тягнемо за ручку, виймаємо з ящика «ключ дивної форми».
Дивимося на бічну частину шкатулки.
Туди вставляємо ключ. Забираємо «металеву ручку». Повертаємося до ключа. Переводимо його в нижнє праве положення. У з’явився над ключем віконці опускаємо бігунок вниз. Автоматом переміщаємося до закритої ніші. Повертаємося до ключа, переводимо його в нижнє ліве положення. Слідуємо до ніші, з верхнього відділення забираємо ключ.
Застосовуємо ключ до замкової щілини на поверхні шкатулки.
Повертаємо ключ і відкриваються шторки. Перед нами з’являється віконце з обертовим барабаном, на якому зображені символи. Відсуваємося, переміщаємося знову до ключа, який встановлюється в три положення. Ставимо ключ у верхнє положення. Повертаємося, запам’ятовуємо символи в двох віконцях.
Переводимо перший ключ в ліве положення. Повертаємося до барабану в віконці, виставляємо зображення, яке було в віконці зліва. Переводимо ключ в праве положення, і в віконці виставляємо символ, який був у віконці праворуч. Відкриваються дві кнопки. Переводимо ключ у верхнє положення. Натискаємо на кнопки.
Далі переміщаємося до обертових барабанів з цифрами, потім — до трьох стрижнів. Через окуляр дивимося на стрижні, міняємо їх положення, щоб отримати підказку.
Набираємо на барабанах 573. Автоматом рухаємося далі. Вирішити головоломку ми поки не можемо-у нас немає деяких деталей.
Дивимося на бічну поверхню стільниці.
Встановлюємо ручку, повертаємо. Відкривається музична головоломка.
Натискаємо на клавіші нот сі і фа.
У поглиблення кладемо монету. Натискаємо на кнопку. Повторюємо програється мелодію. Забираємо дві «металеві ручки». Повертаємося до екрану, вставляємо ручки. Дивимося на екран через окуляр. Бачимо куб, на гранях якого розташовані порожні осередки.
Верхньою ручкою повертаємо куб у вертикальній проекції, нижньої – в горизонтальній. Дивимося на зворотну сторону екрану. Головоломка полягає в тому, щоб завести чотири пластини, що знаходяться з боків куба на порожні осередки.
Вирішивши завдання, отримуємо «червоний дорогоцінний камінь в металевій пластині». Відсувати.
Автоматично переміщаємося до головоломки. Наближаємося до екрану праворуч. Вирішуємо головоломку просуваючи пластину з каменем в нижню осередок ромба. Заводимо камінь, дивимося на іншу сторону-забираємо його.
Виконавши завдання, дивимося через окуляр, поєднуємо два малюнки.
Слід схожа головоломка. Складаємо ще один малюнок.

Гра пройдена.

Проходження актуально для steam-версії гри для pc

Інтерфейс гри

На ігровому екрані, в його лівій частині, в процесі гри відображаються осередки інвентарю, постійно відкритого для використання. У правому верхньому куті екрану знаходиться значок, натискання на який викликає відкриття ігрового меню. У стадії навчання, в першій частині гри, і при включеному режимі підказок, в певні моменти на екрані з’являються пояснюючі написи. Після виявлення необхідних складових і їх комбінування, в правій частині екрану буде знаходитися значок об’єктива, за допомогою якого можна буде розглянути об’єкт в іншому колірному діапазоні для виявлення додаткової інформації. Курсор, як такий, в грі відсутня.

Інтерфейс оболонки

Опції налаштувань дозволяють:

Включити/виключити підказки;

Задати гучність звуку;

Увійти в опцію налаштувань графіки;

Переглянути список розробників.

Ми можемо повернути кінцевик ключа, щоб надати йому іншу форму.

Відсуваємося, розглядаємо стінки шафки.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Наближаємо погляд (подвійне натискання лфм) до стінки з вертикальною пластиною і з заклепками в центрі. Відсуваємо в сторону пластинку на одній з ділянок. Досліджуємо конфігурацію замкової щілини. Беремо ключ (клацаємо по зображенню ключа в інвентарі). Повертаємо кінцевик , щоб він збігся по конфігурації зі свердловиною. Закриваємо інвентар (натискаємо на стрілку праворуч). Затискаємо ключ лфм, перетягуємо його на замкову щілину (зображення ключа стає чітким тоді, коли він потрапляє в активну зону). Повертаємо ключ в замку. З відкрилася ніші дістаємо » металеву пластину з витіюватою гравіюванням». Виходимо з наближення. Повертаємо камеру вправо.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Наближаємо погляд до табличці виробника. Використовуємо пластину на гвинт , що кріпить табличку. Повертаємо його проти годинникової стрілки, відкручуємо гвинт. Дістаємо з ніші лінзу. Автоматично відсуваємося від шафки. Лінза, також автоматично, встановлюється в окуляр. Клацаємо по ньому. Бачимо зображення стінки в іншому колірному діапазоні. Розглядаємо проявився малюнок . Клацаємо по окуляру, переходимо в нормальний режим зору.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Повертаємося до стінки з колом в центрі. Наближаємо погляд до віконця над колом, закритому шторкою. Відсуваємо шторку. Дивимося на ключ, повертаємо кінцевик на 90°, вставляємо ключ в замок , і повертаємо ключ за годинниковою стрілкою.

З кола на стінці відсувається сегментна кришка.

Клацаємо по окуляру і на кільцях проступають частини малюнка. Обертаємо кільця, відновлюючи малюнок . Відкриваємо стінку шафки.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Навчання закінчено.

Глава 2

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

На скриньці необхідно відкрити три замки.

Замок 1

Клацаємо по окуляру. Оглядаємо скриньку.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

На одному з ребер помічаємо відбитки пальців . Натискаємо на ребро, витягуємо зі схованки «стародавню книгу в шкіряній палітурці». Розглядаємо знахідку в інвентарі. Повертаємо кільця : верхнє, нижнє, центральне, праве. Забираємо з розкрилася книги ключ.

Схоже, цей ключик використовується для заводу годинникового механізму.

У тій ніші, звідки взяли книгу, бачимо підказку . Виходимо з наближення.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Повертаємося до стінки скриньки, на якій розташований квадрат з кодовим замком всередині. Наближаємо до нього погляд, клацаємо по окуляру. Бачимо підказку – в лівому віконці треба виставити 5, в правому-7.

Обертаємо шкатулку так, щоб побачити, які цифри повинні бути вгорі і внизу.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room
Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Встановлюємо в віконцях підказані цифри . У вікні опускаємо важіль.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Автоматично повертаємося до тієї сторони шкатулки, з якої висувається пристрій. Дивимося на його ліву сторону. Відкидаємо гачок . Вставляємо ключ в замок відкрився механізму, обертаємо ключ за годинниковою стрілкою (всередині пристрою починає обертатися диск). Дивимося на низ ніжки шкатулки , праворуч від шкатулки. Клацаємо двічі по ній лфм. Обертаємо поворотну частину, дістаємо з порожнини ніжки» невеликий шматочок бавовняної тканини», що пахне парафіном. Виходимо з наближення. Потім наближаємо погляд до правої сторони пристрою. Вставляємо гніт в отвір, крутимо коліщатко зліва, висікаючи іскру.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Висуваємо важіль справа, тягнемо вгору – палаючий гніт піднімається вгору, висвітлює зсередини віконце. Виходимо з наближення.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Повертаємося до сторони шкатулки з замком в центрі. Наближаємо погляд до кільця на ніжці шкатулки зліва. Обертаємо кільце. Дістаємо з висунулася верхній частині»мініатюрний телескоп». Вивчаємо його в інвентарі, обертаємо кільця-телескоп приймає робочий вигляд . Встановлюємо його в підставки пристрої. Дивимося в телескоп, бачимо фільм. Клацаємо по окуляру і знову дивимося в телескоп-відкривається підказка-trial . Автоматично наближаємося до віконця зліва і знову клацаємо по окуляру.

Гра room проходження 1 рівень підказки скриню. Проходження the room

Виставляємо малюнок, обертаючи кільця. Дістаємо з відкрилася ніші»мідну табличку з буквою l». Знову повертаємося до сторони шкатулки з замком в центрі. Наближаємо погляд до віконця над ним. Встановлюємо букву в порожній слот. Обертаємо коліщатка, виставляємо слово trial .

Один із замків відкритий.